Boordcomputer aan/uit zetten S70

Gestart door Auk, 27-09-2010 12:22:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Auk

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn boordcomputer kan laten werken in mijn S70? Momenteel is hij nog niet ingeschakeld, maar heb mij laten vertellen dat dit wel aan te 'switchen' is.

Ik heb de beschikking over alle Volvo apparatuur, maar kan iemand mij uitleggen hoe en wat?

Bedankt alvast!
Auke
Volvo. for life

rifwachter

"Boordcomputer aan/uit zetten"   ???

Dit is nieuw voor mij, je bedoeld benzine verbruik,km tot lege tank,buiten temp. enz. ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Auk

Klopt, buitentemperatuur geeft hij al aan maar inderdaad de andere informatie niet. Deze zou je aan en uit kunnen zetten.
Auke
Volvo. for life

StefanCJ


Auk

Nee, nog niet. Die heb je pas nodig wanneer je de boordcomputer ingeschakeld hebt.
Auke
Volvo. for life

StefanCJ

Volgens mij kun je een bc niet aan/uit zetten maar bedien je `m enkel en alleen door aan het draaiknopje te draaien ...

-D©©©L-

Idd schakelaar aansluiten en de juiste software in de tellerklok blazen.

Auk

Op wat voor manier gebeurt dat, kun je daar meer informatie over geven?
Auke
Volvo. for life


Auk

Oke, en dan wil ik nu nog weten hoe het exact in z'n werk gaat...

Had deze info al gevonden op het forum, maar is er niet iemand die mij de stappen uit kan leggen? Software die gekocht moet worden door Volvo en hoe ingeladen? Ik had begrepen dat er enkel een "knopje" omgezet moest worden.
Auke
Volvo. for life

rifwachter

Het is even niet "een knopje omzetten"
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo