Prachtige dag Overijsel

Gestart door Paul Arnold 0101009, 21-09-2002 18:58:07

Vorige topic - Volgende topic

Paul Arnold 0101009

Roffelaars,

We hebben genoten van de Golden Tuliprally in het mooie Overijsel. Prachtige omgeving, spectaculaire rallykanonnen.
Helaas was Thom de Jong uitgevallen met zijn T5, doch zijnn collega coureur Brouwer heeft de zaterdag uitgereden met zijn T5. Een aanrader om volgend jaar heen te gaan!!
Will, bedankt !!

Paul.

Wil

Volgend jaar ????

Komende  (1-2) november is Euregio Rallye Sprint op het o.a. industrie terrein (Diamantstraat) te Hengelo (Ov), daar zie je ze van alles en nog wat (240, 850) enz rond scheuren. Een echte aanrader voor de liefhebbers.

Johann

Tsja,
 Rydell deed 't ook niet zo best vandaag.

will

Ook wel leuk hoor zo'n Rally sprint(vorig jaar ook geweest).
Maar absoluut niet te vergelijken met de Golden Tulip Rally.

De Golden Tulip Rally ,goed voor meer dan 100.000 bezoekers, staat zelfs op nummer 2 van de grootste gemotoriseerdemotorsportevenementen.
Ook hebben we het hier over een Rally die meetelt voor het Europees kampioenschap.

Ik hoop overigens ook dit jaar de Euregio Rally te volgen met vrouw en kids.Thom de Jong doet dan ook weer mee.(ik had hem nog zo gezegd de rally uit te rijden  [smiley=cwm14.gif]!!)

Will.
(graag gedaan Paul)

Wil

CiteerOok wel leuk hoor zo'n Rally sprint(vorig jaar ook geweest).
Maar absoluut niet te vergelijken met de Golden Tulip Rally.

De Golden Tulip Rally ,goed voor meer dan 100.000 bezoekers, staat zelfs op nummer 2 van de grootste gemotoriseerdemotorsportevenementen.
Ook hebben we het hier over een Rally die meetelt voor het Europees kampioenschap.

Ik hoop overigens ook dit jaar de Euregio Rally te volgen met vrouw en kids.Thom de Jong doet dan ook weer mee.(ik had hem nog zo gezegd de rally uit te rijden  [smiley=cwm14.gif]!!)

Will.
(graag gedaan Paul)

Tja, vergelijken will ik ook niet. Maar het voordeel wat ik er van vond is het feit dat op de zondag op een beperkt circuit (Diamantstraat en zijwegen) een mooi compact geheel hebt en meerdere auto's tegelijk op het circuit. En vergeet niet van 70'/80-tiger auto's tot en met de 4 wielaangedreven kanonnen die weleens door elkaar rijden; erg spectaculair.

In ieder geval probeer de zondag vrij te houden zodat ik samen met mijn zoon lekker kan genieten van al dat gesprint en driftende achterwiel aangedreven auto's.

Gr. Wil

Zippo

Volgende week zaterdag/zondag is het weer zo ver! (4 en 5 nov)

'Conrad Euregio Rally'

Wie gaan er?  :eusa_dance:

Emiel

will

.....ik ga uiteraard!......mijn rallyteam steunen.Trouwens is het dit jaar weer 2 dagen.Hulde voor de organisatie :eusa_clap:

Voor meer info: www.twenterally.nl

Zippo

volvosjonnie

Ik ben ook van de partij, altijd leuk om te zien, even een mooie plek zoeken en genieten maar ;D
Wanneer wordt het zomer..

will

niemand minder dan Jan Peter Balkenende rijd zaterdag met Erik Wevers als één dags navi mee.....goed voor de rallysport :eusa_boohoo:

zie: http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=1269

rs

Heel erg present zelfs. (actief)

will

Hen3

Citaat van: gw850 op 29-10-2006 19:51:22
Citaat van: will op 29-10-2006 13:51:23
niemand minder dan Jan Peter Balkenende rijd zaterdag met Erik Wevers als één dags navi mee.....goed voor de rallysport :eusa_boohoo:

zie: http://www.rallysport.nl/index.php?module=nieuws&id=1269

Moet hij wel een duidelijke keuze kunnen maken tussen links en rechts.

Het CDA zit toch rechts van het midden? Nou... is de positie IN de auto in ieder geval goed!

Zippo