Subonno 850 GLT Alter 1

Gestart door Subonno, 30-09-2010 09:11:25

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Ik dacht al waarom staat je stoelverwarming niet aan ;) stekkers onder de stoel al gecontroleerd, als die goed zitten. Probeer dan met je hoofd onder de stoel te kruipen en.kijk of de 2 kabeltjes goed de stoel in gaan en vast zitten! Succes
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Subonno

Citaat van: Jeff op 24-12-2010 18:24:24
Ik dacht al waarom staat je stoelverwarming niet aan ;) stekkers onder de stoel al gecontroleerd, als die goed zitten. Probeer dan met je hoofd onder de stoel te kruipen en.kijk of de 2 kabeltjes goed de stoel in gaan en vast zitten! Succes
Dat is misschien wel wat voor 2e kerstdag om uit te zoeken, even een ochtendje de garage in!!

Jeff

kijk anders onder het subtopic interieur en extrieur ook nog even naar het stoel verwarming topic daar staat ook best veel besproken! in ieder geval succes.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Bouke

Na de stoel wissel deden ze het idd niet meer :-\  .Ik denk dat de matjes kaduk zijn,de  schakelaars zijn gewoon heel ;) want bij de oude stoelen deed alles het prima, maar ja die werden slecht en toen heb er andere stoelen in gezet.

Subonno

Ik heb nog een vraag:
Sinds een week stinkt het in de auto, iedere keer dat ik instap.
Als je 5 seconden de blower aan hebt ruik je het niet meer.
Het is muf en een beetje dood dier achtig, best ranzig.

Zou het iets met vocht te maken kunnen hebben ?
Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt,

Jack v

check je interieur filter maar eens, z ijn de ontwateringsopeningen van de parafaan wel open
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Subonno

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Subonno

Uit de ventilatoren kon ik geen lucht herkennen die ik in de auto rook,, koud en warm niet.

Ik ben afgelopen dagen wel aan de gang geweest met schoonmaak-azijn. "Oma's tips"
Continu bakjes erin gehad met sponsen en dikke laag azijn, ook alle stoelen afgenomen met vochtig doekje + azijn.
Vanavond de stoelen/bank/vloermatten behandeld met interieur reiniger.
Wat een drek komt er nog vanaf ondanks dat het interieur heel schoon lijkt.

Morgen eens kijken of ik iets muffig ruik, kan me niet voorstellen.

Bouke

Citaat van: Subonno op 27-12-2010 10:43:46
Ik heb nog een vraag:

Kijk voor de zekerheid ff bij je reserve wiel of daar geen water staat (ik denk het niet want dat had ik al gefixt,maar je weet maar nooit)

Subonno

Na interieur reiniger en azijn bakjes stap ik nu zonder na te denken in de auto. Muffe lucht is helemaal weg.  KM Stand nadert de 290.000. Verbruik is nog steeds 1 op 10.3 a 1 op 10.5

Er is alleen een geluidje in gekomen uit het vooronder.
Als de motor aan de koude kant is en je laat de auto uitrollen met koppeling in (stationair) is het "soms" alsof je een pomp hoort caviteren.
Of een elektrisch motortje welke eventjes  zoemt, piept en knarst voor max 10 seconden.

Wat zou dat kunnen zijn?
Benzinepomp? Stuurbekrachtiging? Waterpomp?
Alle vloeistoffen zijn op peil.

Subonno

Ik heb vanavond een speciaal transportje gehad!! Mijn oude mooie GSXR 1100 staat nu bij mij in de schuur/garage.

9 cilinders en 310 pk

Justin-850

Citaat van: Bouke op 29-12-2010 21:29:34
Citaat van: Subonno op 27-12-2010 10:43:46
Ik heb nog een vraag:

Kijk voor de zekerheid ff bij je reserve wiel of daar geen water staat (ik denk het niet want dat had ik al gefixt,maar je weet maar nooit)

Bij mijn auto was dat wel het geval, maar heb de oorzaak nog niet kunnen vinden....... :(

Mooie motor trouwens! :D Die is voor de zonnige weekenden die er ( hopelijk ) weer aan zitten te komen?

Subonno

Nou die GSXR wacht nog op een flinke opknapbeurt. Ik heb ook een Vulcan 800 voor de zonnige dagen!
Daarmee heb ik gisteren nog zo'n 20 km gereden, rondje Amersfoort !!

-----
Remmen vraag: betreft de Volvo 850  ;D

Sinds enige tijd hoorde ik wat klepperen als ik op een 30 a 50 km weg rij, (met raam open anders hoor je het niet)
Ik ben er net achter gekomen dat dit geklepper van de remmen komt, als ik de rem iets aan tik is het weg!
Iemand al tips wat te onderzoeken ?

thuur

Controleer of alles vast zit en of je de veer niet bent verloren. Als dat het niet is ligt het binnenste remblok los. Demonteren, bevestigingspinnen open buigen en weer monteren.

Gr 8)