Justin-850: andere Motorkap en voorschermen!

Gestart door Justin-850, 01-10-2010 19:39:58

Vorige topic - Volgende topic

Justin-850

Hallo hallo!

Hier dan de start van mijn blog, ik rij in een ( ondertussen ) 18 jaar oude 854 en heb er een aantal plannetjes mee  :eusa_dance:

Vandaag maar begonnen met de uitvoering daarvan:

Verder zijn mn plannen:
- Propus, Canisto of Tritons eronder (canisto's geworden!)
- verlagen -> check!
- cv op afstandbediening -> heeft het gedaan, maar nu niet meer :(
- t5 spoiler -> check!
( en eventueel nog een ferrita eronder, maar dat is pas als de huidige uitlaat aan vervanging toe is )

Telkens als er iets veranderd stel ik jullie ervan op de hoogte!

Gr. Justin
:eusa_dance:

ulkeman

kijk aan mooi die nieuwere type achterlichten :)

ga je onder de motor kap ook nog dingen aan passen ?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

innocenti

Mooi begin

Die ferrita kan je doorstrepen met die voorwaarde. Meeste 850 rijden nog met de orginele uitlaat met een grote kans dat de rest van je auto eerder op is. ;)

francois

ziet er veel beter uit met de nieuwe achterlichten

gr

Justin-850

Haha, jaa heb een keer wat gelezen over de onsterfelijkheid van de uitlaten :P Maargoed, als k een keer geld "over" heb...... :eusa_dance:

Onder de kap heb ik geen plannen, misschien een keer een K&N dr in maar verder lekker origineel laten :D

Wat ik trouwens nog vergeten was toe te voegen aan de "to do list" is het laten spuiten / vervangen van de motorkap en voorschermen aangezien de vorige eigenaar het niet zo belangrijk vond om het spuitwerk goed uit te laten voeren  :eusa_snooty:

Maargoed, die vorderingen zullen volgen ;)

Gr. Justin

Subonno

Erg mooi die nieuwe achterkant!!

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

peteRRR

Staat netjes,zou ook een fris eindstuk op de uitlaat doen,zal em niet misstaan.

En die dop van de haak  :eusa_pray:

Groet. ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

StefanCJ

Netjes hoor de nieuwe achterlichten  ;)

Wat hierboven stond; nieuw uitlaatsierstukje erop maakt `m nog mooier.

Veel plezier ermee!

Kali-Integrali

Mooie start, achterkant is mooi geworden..

Voor wat betreft de uitlaat kan ik je een beetje geruststellen. De uitlaat van mijn V70 vond het na 13 jaar genoeg. Betreft echter wel de pijp vanaf de demper waar ik een nieuw stuk opgelast heb.. Maar voor jou was dat vast reden genoeg geweest om een Ferrita aan te schaffen ;D

Succes met de rest!

Justin-850

Haha, jaa dat zou bij mij wel doorslaggevend geweest zijn  ;D

Ik ga zo nog even op pad naar de halfords om een zwarte trekhaakdop te halen, stoor me er ook behoorlijk aan  :eusa_snooty:

Zal nog even wat mooie plaatjes schieten en ze hier posten! :D

Gr. Justin

Justin-850

Zo even een update:

Vrijdagavond gaat m'n roffeltje naar een bevriende monteur om de distr. riem, multiriem en waterpomp te laten vervangen :D

En hopelijk heb ik dan zaterdag mn forumsticker binnen  :eusa_dance: Want die mag uiteraard niet ontbreken....:P

Verder heb ik mn elandstickers geplakt, gekocht op de meeting in Brummen. Nu een iets kleiner formaatje dan op mn vorige 850, vind ik toch iets beter staan :D En daarnaast vandaag nog een koplampwissertje van de sloop gevist om het geheel er weer wat beter uit te laten zien :D

Ow, en de trekhaakdop is inmiddels zwart....

En om de sfeer er een beetje in te houden, nog twee foto's:

Gr. Justin

Jeff

Mooi werk! ;) Nu nog een foto van dichtbij...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

StefanCJ

Justin-850

Zoo, de distributieriem is al vervangen :D M'n "techneut" had een gaatje in zn agenda en kon gisteravond al aan de slag  :eusa_dance: :eusa_dance:

Waterpomp en multiriem maar laten zitten omdat deze er nog prima uitzagen. En voor 250,- was ik klaar ( d-riem, span en looprol vervangen )

Ik ben weer een tevreden mens  :eusa_clap:

Gr. Justin