Is dit logisch ?

Gestart door Misha, 05-11-2009 08:52:33

Vorige topic - Volgende topic

tackle

Citaat van: Theostek op 28-11-2009 21:41:51
Dat klopt  Domasso, daar heb ik verder ook niet bij stilgestaan.

Toch kun je de recycle dicht zetten/gebruiken, je moet dan niet de ontwasem functie gebruiken en "auto", maar handbedieining.
Zover dat ik weet heeft de functie "auto¨ de overhand en vervallen alle handbediende instellingen.

Als het goed is moet ook verder in het boekje staan welke functie de recirculatie toets heeft, deze gebruik je o. a om sneller te verwarmen/koelen, uitlaat gassen die binnen komen
buiten te houden, niet langer dan 15 min te gebruiken.
Er zijn ook V70 voorzien van een timer mode,  de timer mode wordt geactiveerd door de recycle toets 3 sec in te drukken en zal voor 5 tot 12 min de lucht gerecycleerd worden afhankelijk van de buiten temperatuur en de lucht in de auto.
Weet niet of dat bij jouw V70 ook aanwezig is, de V70 met een multifilter en lucht kwaliteit sensor, hebben geen timer mode functie.

mijn s70 doet dat automatisch, volgens mij is dat gelinkt aan de binnentemperatuur van de auto. Als het erg warm is, en ik zet de airco aan, slaat de recycle klep automatisch dicht, tot er een (volgens de ECC dan) aanvaardbare temp is ontstaan en dan gaat ie vanzelf weer open.

cas

Citaat van: )()()sT op 05-10-2010 10:19:58
Duidt dat niet op een lekke kachelradiator?
Ruikt het een beetje maggi-achtig?

beetje maggi achtig ??   :-X 

zo ruikt het vaak als iemand een paar weken gelegen heeft en ik kom er niets vermoeden binnen zetten.....  :eusa_sick:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....