nieuw aangemeld, dus even voorstellen

Gestart door mbouwheer, 17-10-2010 22:09:02

Vorige topic - Volgende topic

mbouwheer

Hallo allemaal,

Ik ben martijn, woon in apeldoorn en bezit geen volvo. Ook nooit echt in geinterreseerd geweest tot ik in contact kwam met arjen850. Zijn rode R bekeken en ik mocht er zelfs in rijden! Sinds dien toch wel een positief gevoel over deze auto bij mij achtergebleven. Op 9 october heb ik aan een aantal leden van hier een rijtraining gegeven in Meppel. En wat een geluid zeg zo'n 5 cil. Vindt het leuk om hier mee te lezen en wie weet......

Ik heb in het verleden veelal audi gereden en sinds twee jaar een BMW E38 750iL. Voor de nieuwschierigen een foto. Als dat tenminste mag op een volvo forum.  ;D

henry classic v70

Welkom Martijn, gezien de foto's van de training was het een zeer geslaagde dag :eusa_clap:
En kijk maar uit voor 't Roffel-virus...... 1 keer besmet en je komt er niet meer vanaf ;D
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jans Duiven

Tja, zo'n Beyerse 7 serie is toch ook enorm smullen?

Zo langzamerhand moet je bijna wel een liefhebber zijn van oude techniek als je kiest voor een 850  ;D

De ambuboot van Friesland wordt met onderstaande 5 serie vervoerd:

Groeten,

Hans

arjen850

Ha die Martijn, leuk dat je je hebt aangemeld :eusa_clap:
Moeten binnenkort maar even bij praten, kijken of ik jou ook in een volvo ga krijgen ;D

Groet Arjen ;)

mbouwheer

tja, ze maken geen 12 cilinders he........

Maar aan de andere kant, ik ben er niet vies van dat weet je.

arjen850

Das waar.. En uit ervaring weet ik dat 12 van die stampende potjes wel erruuggg lekker is ;)