Niet nieuw maar toch

Gestart door V70 sjefke, 14-10-2010 23:26:32

Vorige topic - Volgende topic

V70 sjefke

Mede-roffelaars,

Ik wil toch eens proberen om een fotootje op het forum te plaatsen; na de vele verzoeken om foto's.
Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik vorig jaar een 'schone' Roffel heb gekocht en geimporteerd. Er bleek een vaag LMM in te zitten, die nogal wat storingen veroorzaakte; deze is vervangen door (uiteraard) een Bosch, en de Roffel roffelt als nooit tevoren: wat een heerlijke auto is dit geworden.
Zoals meerdere van jullie -gedeelde smart is halve smart- wil ik ook deze auto een eigen smoeltje geven: stond wat te hoog op de pootjes, lichtunits en remslangen waren niet meer apk waardig, etc.
Altijd al nivomats eronder willen hebben, omdat ik in een bandje speel en nogal eens wat te versjouwen heb (anders heeft een van de 3 kinders wel wat te verstouwen: 'toch makkelijk pa, zo'n auto.....').
Afspraak gemaakt bij ET om Intrax eronder te laten monteren, toch fraaier en strakker sturend -zo is mijn ervaring met dat andere fijne Zweedse automerk. Telefonisch afgesproken, waarbij ik heel zeker aangaf dat er geen nivomats onder zaten.......
De eerste blik onder de auto op de brug bij ET: 'he, je hebt wel nivomats......'. Wat had ik graag ergens in een hoekje gekropen.....
Maar goed, voor de Intrax eronder, achter spacers aangebracht voor de nivomats...en: rijdt zoals ie bedoeld is: strak en 'kort'. Ik krijg nu ook geen lichtsignalen meer van tegemoet komend verkeer, dat ik mijn lichten moet verstellen; had ik voorheen wel, als ik beladen was.... ???
De remslangen zijn inmiddels vervangen door de rvs uitvoering, dus de apk kan komen..
Bij ET nog wat poetsspullen meegenomen, om alles voor de winter goed in de was te zetten....het begint ergens op te lijken... :)

Zoals beloofd de foto's:
http://i56.tinypic.com/bgcily.jpg
http://i56.tinypic.com/302xfyx.jpg

turbopower

....het begint ergens op te lijken...

Volgens mij een plaatje.........

UserID6342

Mooie auto hoor en in een geweldige kleur.  Heel netjes allemaal.

V70 sjefke

Citaat van: dbs1 op 15-10-2010 10:01:29
Hé, volgens mij stond deze auto bij ET op de brug toen ik daar kwam voor een proefrit.
Was die actie bij ET vorige week donderdag (7 oktober)?

Mooie auto, veel fijne kilometers gewenst.

Ik was daar in de ochtend met een zwarte V70R.

Ja klopt, die stond daar voor de nieuwe remslangen (en olie natuurlijk)

Wie weet nog eens aan de koffie daar?

Groet.

FGG

Citaat van: V70 sjefke op 14-10-2010 23:26:32
Zoals beloofd de foto's:

Erg mooie auto, mooie kleur.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

rogerV701998

Is inderdaad een bijzonder mooie kleur. :eusa_clap:

Justin-850

Mooie auto! Volgens mij heb ik die vandaag zien staan in Breda, kan dat kloppen?

Ik was er voor een sollicitatie en reed er langs :D

Gr. Justin

tom480

Mooie wagen, en opvallend kleurtje :D
Ben ik wel fan van ;D
Wat voor wielen zijn dat eigenlijk?
- R1200GS -

cas

mooie kleur!! ook stoer dat afdekkapje voor de trekhaak  :D   vind de heldere knippers wat minder in combinatie met de oude koplampen...

heij Tom, volgens mij ronde rubbere  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Kali-Integrali

Hey Sjefke,

ziet er gut aus man. Mooie hoogte zo. Ik neem aan dat ie 2 cm gezakt is?
Moet ik ook maars doen, staat hem goed.

Gr-Martijn

Hans Duiven

Behoudens die rommelige kentekenplaten   ;D een prachtige Volvo!

XC grilletje zou 'm net even afmaken, Comet velgen d'r onder, helemaal klaar  ;D

Sem

Citaat van: cas op 18-10-2010 19:31:01
mooie kleur!! ook stoer dat afdekkapje voor de trekhaak  :D   vind de heldere knippers wat minder in combinatie met de oude koplampen...

heij Tom, volgens mij ronde rubbere  ;D
Dat kapje is standaard Volvo bij de afneembare trekhaak..  Die knippers word ik ook niet vrolijk van... verder wel een hele mooie auto zeg!! Prachtig!
Citaat van: Hans Duiven op 18-10-2010 20:01:44
Behoudens die rommelige kentekenplaten   ;D een prachtige Volvo!

XC grilletje zou 'm net even afmaken, Comet velgen d'r onder, helemaal klaar  ;D
Is het nou afgelopen met die XC grillen!! :eusa_naughty: Alleen die Comets is genoeg..   :eusa_dance:

V70 sjefke

Over die knipperlichten ben ik idd nog niet uit. Ik wilde eerst proberen met donkere lichtunits (compleet), maar dat vond ik weer wat te donker; dus dit maar even geprobeerd, als 'tussenoplossing'.
De auto komt uit Duitsland en er zaten Heico spullen op: Heico grill in dezelfde kleur, deze 17" wielen, aluminium 'race-look' pedalen; geen Heico tuning, dus daar moet ik nog wat aan doen..... :evil:
Ik denk dat het BBS velgen zijn, maar ik ben er niet zeker van. Comets zouden er idd heel mooi onder staan, maar zo'n blokjesgrill.....voorkeur gaat toch hier naar uit.

Ik was zaterdagavond in Breda.

De auto zat wel wat 'vast': had al een tijd stil gestaan, een twijfelachtig merk LMM. Hij heeft een hele tijd te koop gestaan bij Verwijst. MIjn oog viel er al eerder op, toen was ie uit de advertenties verdwenen en in de zomer dook ie ineens weer op. Toen heb ik niet meer gewacht en meteen actie ondernomen. Wel wat werk aan (maar daar was de prijs ook naar), maar dat wilde ik juist. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Ach, en je moet nog wat te wensen houden......toch? (dubbele pijp, tuning, etc.).

V70 sjefke

Citaat van: Kali-Integrali op 18-10-2010 19:43:26
Hey Sjefke,

ziet er gut aus man. Mooie hoogte zo. Ik neem aan dat ie 2 cm gezakt is?
Moet ik ook maars doen, staat hem goed.

Gr-Martijn
Is wel ruim 2 cm gezakt hoor, eerder 3-4. Maar de wegligging is super met de Intraxen, stuurt erg strak. Je zwaartepunt komt ook lager te liggen, dat maakt het sturen erg direct.