Wie kan helpen?? hendel voor knipperlicht en grootlicht werkt niet meer

Gestart door The Judge, 16-10-2010 13:50:59

Vorige topic - Volgende topic

The Judge

Heren,

Graag wil ik van jullie kennis gebruik maken. Afgelopen week heb ik mij in de avond uurtjes bezig gehouden met het repareren van de dashboard steunen van mijn '93 850 T5. Gisteren alles weer terug gemonteerd, alle stekkers aangesloten en testen maar.

Alles werkte weer prima, behalve de hendel waar de cruise control op zit. Mijn knipperlichten doen het dus niet, kan grootlicht niet activeren. Als ik de alarmlichtschakelaar indruk gaan de knipperlichten ook niet werken.

Ik zit met de handen in het haar want toen ik het demonteerde werkte het prima en ik kan nu geen simpele verklaring vinden voor het feit dat het niet werkt.

Wie van jullie heeft een oplossing voor dit probleem of heeft er zelf ook mee te maken gehad. ik hoor het graag

Alvast bedankt voor jullie hulp

UserID6342

Loop je zekeringen even na.  lang geleden hetzelfde gehad en bleek een zekering geklapt te zijn.  Waarom weet ik ook even niet, maar het gebeurde mij ook.

The Judge

Citaat van: Dirk342 op 16-10-2010 13:52:49
Loop je zekeringen even na.  lang geleden hetzelfde gehad en bleek een zekering geklapt te zijn.  Waarom weet ik ook even niet, maar het gebeurde mij ook.

Er was inderdaad een zekering geklapt. Nieuwe erin en klaar was het. Thx voor de hulp.