...KPN en hun "service"

Gestart door LPGLE, 20-10-2010 11:12:10

Vorige topic - Volgende topic

LPGLE

Om niet teveel topic vervuiling te maken ... hier maar even verder ...
KPN

juni 2009  interactieve TV besteld met internet plusbellen pakket
Juli  2009 gebeld waarom ik het nog niet heb ...
aug 2009 waarom heb ik nog steeds niks ...tv van UPC is inmiddels afgesloten ...
sep 2009 meneer , we gaan er voor zorgen , dit zou niet mogen...schande toch ,  wordt geregeld ...
sep 2009  digitenne aangeschaft , omdat we anders geen TV kunnen kijken
okt  2009 uhmm..meneer u zal wat andes moeten kiezen interactieve TV zal niet werken bij u , verkoper had het niet mogen aanbieden
jan 2010 zie bij de buren interactieve TV
feb 2010 interactieve TV besteld  , meneer , Bij U Kan Dat NIET  ??!!!
apr 2010 snelheid internet verhoogd , interactieve TV aangevraagd,  werkt niet ....
juni 2010 , buurman aan de andere kant vraag interactieve TV aan ...WERKT GEWOON ...
juni 2010  voor de zoveelste keer interactieve TV bestellen ...werkt niet op uw adres , want de kabel komt van de andere kant van het dorp...
                WTF  waarom de buren Links en Rechts dan wel
juli 2010  Het werkt niet omdat u vroeger een ISDN lijn had, dat kan niet worden omgezet
sep 2010 Folder in de bus van KPN  mooie aanbieding van Interactieve TV ....nou maar weer bestellen dan ....
okt 2010 pakket wordt geleverd  
okt 2010 bellen voor een monteur om te installeren , omdat ik zo mijn twijfels heb of het gaat werken ....    
              persoon aan de andere kant van de lijn om de monteur te regelen, uhm  twijfel twijfel  . "ik pak even de agenda
              erbij  "  alsof hun naar een ander kantoor moeten lopen , om zo'n ouderwets boekvorm agenda te halen...
              die agenda lag heel ver weg , want na 7 minuten in de wacht , voor 0.10 c/pm de verbinding verbroken...
               Dag later na mijn werk weer gebeld . Meneer het heeft geen zin als er een monteur komt
              INTERACTIEVE TV GAAT NIET WERKEN BIJ U      
nov 2010  LPGLE verhuisd naar een ander land   blijft nog even hier, want het werkt inmiddels ...
#Mehn:
Citaat van: LPGLE op Vandaag om 09:20
juli 2010  Het werkt niet omdat u vroeger een ISDN lijn had, dat kan niet worden omgezet

Heb je nu telefoon via KPN dan?

#LPGLE:
Ja , maar geen isdn lijn meer .
Heb ooit een monteur van de MSD ( technische dienst KPN ) aan de lijn gehad , die vertelde me dat voor KPN het teveel moeite was, en teveel kosten om de oude ISDN lijn weer om te zetten naar normaal of digitaal
Levering is mogelijk , maar kost blijkbaar teveel moeite ...
Volgens de laatste persoon aan de lijn van KPN was dat klink klare onzin ook.... Zou er niets mee te maken hebben .
Ik heb nu internet plus bellen van kpn icm digitenne .
En het klopt wel dat je minimaal 8 mb snelheid moet halen , maar dat zou worden omgezet nadat het "nieuwe" abbonement in gaat . Bij de buren werkt het probleemloos

#elmarconi:
Citaat van: LPGLE op Vandaag om 10:12
Ja , maar geen isdn lijn meer.

Waarschijnlijk wel een Annex B (ADLS over ISDN) modem. Kijk maar eens op je rekening, heb je nog 4 telefoonnummers?
Het kan wel maar is een (on)behoorlijke strijd. Zie oa http://telfort.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1359
KPN heeft er geen zin in omdat het een boel geld kost, hun administrative processen zijn hierop niet ingesteld, ergo handwerk en veel nazorg.

#Cas:
kijk eens hoe ze reageren als je de Ombudsman noemt.... zien of ze dan WEL de moeite nemen om het om te zetten.
de Kabel ligt er blijkbaar wel degelijk, dus moet het gewoon te leveren zijn. dit is HUN probleem, en ik vind niet dat ze je dan zo mogen afschepen omdat ze het zichzelf moeilijk hebben gemaakt.

Eijj.... klant is koning toch  

#Viking_in_Shorts:
M'n ouders zijn recent overgegaan van ISDN naar gewoon, vanwege de internet aansluiting. Was ook een drama wat eigenlijk onrechtmatig is: de mensen die toendertijd ISDN hadden hebben juist extra geinvesteerd in nieuwe technology wat extra inkomsten voor de KPN betekende. Nu worden ze weer gestraft omdat ze niet meer terug kunnen naar analoog.

De hele strijd heeft volgens mij iets van een jaar geduurd, maar nu is het klaar en voorbij.

LPGLE

meest klote aan het verhaal is , dat we afhankelijk zijn van KPN , in ons dorp .
We hebben geen ander alternatief .

UPC is alleen analoog TV te verkrijgen ...

Maar het verhaal van de oude ISDN lijn is dus blijkbaar wel degelijk het probleem ....

iets voor het :  http://www.cgb.nl/

LPGLE

Citaat van: cas op 20-10-2010 11:03:13
kijk eens hoe ze reageren als je de Ombudsman noemt....
Vanaf het moment dat ik er zo van baalde ...en terecht na zoveel telefoontjes , werd ik op een bewuste avond echt enorm schandelijk te woord gestaan door een één of andere BITCH .
Het gesprek van haar was zo ongelofelijk onbehoorlijk , dat ik er haar op attendeerde dat alle gesprekken werden opgenomen ( werd mij al eens verteld door een medewerker van kpn ) Na die uitspraak verbrak zij de verbinding .
Het was alsof die persoon niet eens bij de KPN werkte , zo erg !!  D8 eerst dat ik in de maling werd genomen .
Ik heb daarop een klacht over die bewuste telefoniste ingediend. en eerlijk is eerlijk het positieve was wel dat ik 50 euro onkosten vegoeding kreeg , voor al het bellen wat ik naar 0900-0244 had gedaan . Het was dan ook net kosten dekkend ....denk ik

cas

blijkt dat ze wel degelijk gevoelig zijn voor bepaalde uitspraken/ klachten. als dit aan de grote boom wordt gehangen kan het een hoop kosten voor hen. meer mensen die al eerder afgehaakt zijn kunnen zich bij jou aansluiten. uiteindelijk kost het KPN dan meer dan wanneer ze nu even jou tevreden stellen.

gooi dus voorzichtig eens met eventuele gevolgen naar de juiste personen. laat het geen dreiging zijn, maar een logisch gevolg door een actie van hen  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

joebar

ik had zo'n gek*t met UPC dat ik ze er uit heb geschopt, en nooit meer UPC hier binnen wil hebben
Heb internet via compuserve op mijn ISDN lijn, en schotel voor de tv ... werkt perfect nooit maar dan ook nooit problemen gehad

-D©©©L-

Vandaag weer prima voortgeholpen door KPN bij het verhuizen van een 100 Mbit E-pacity lijn over glas.
Formele doorlooptijd: enkele weken. Werkelijke doorlooptijd: 6 uur.  :eusa_clap:
Met een beetje geluk hebben ze deze week ook de E-vpn layer 2 vezel omgezet naar de nieuwe locatie.

Ergo: voor dienstverlening betaal je gewoon.

tackle

mijn broer heeft wel isdn, maar niet meer de dure telefoonlijn. Hij heeft via de opta aangevochten dat het nogal onredelijk was van de kpn, dat ie en een dure adsllijn moest nemen om internet te hebben. En dus heeft ie nu gewone telefoon, maar wel adslinternet.,

LPGLE

vanaf volgende week dinsdag gaat deze soap verder,  dan zou volgens KPN de internet snelheid hoog genoeg zijn voor het bestelde pakket.

Waarom voel ik nu al aan , dat ook dit weer een fabeltje zal zijn ....

Met kerst werkt het nog niet , heb ik zo'n voorgevoel ...

Subonno

Ik heb 8 maanden lang een conflict gehad met KPN (Hetnet) 2008/2009, moedeloos wordt je ervan.
Het is nu opgelost met paar maanden gratis internet en kostenvergoeding maar durf er niet aan te denken wat er gebeurd wanneer ik op termijn iets anders wil....

LPGLE

LPGLE

Citaat van: LPGLE op 22-10-2010 14:04:45
Waarom voel ik nu al aan , dat ook dit weer een fabeltje zal zijn ....
Met kerst werkt het nog niet , heb ik zo'n voorgevoel ...
mijn voorgevoel was dus juist ! Vanaf vrijdag middag 16.00u opeens geen internet en telefoon meer !!!!!!!!!
KPN gebeld  , na 4x bellen wachten uitleggen en proberen uiteindelijk vanmorgen te horen gekregen dat het in een omschakelfase zit . van ADSL naar VSL ???
Fijn dat ze dit even aangeven van tevoren :eusa_silenced:
Nee ze trekken zo opeens de stekker eruit  :evil:
Nu dus tot dinsdag zeker geen telefoon en internet ...
Mijn gevoel zegt dat het langer gaat duren... :eusa_wall:

ach hebben jullie tijdelijk minder last van me  8)

LPGLE

mag het ook een keertje enigzins meezitten :)

Sinds vandaag 13.00 uur hebben we weer telefoon en internet  :eusa_dance:

Net even gebeld of er voldoende snelheid was voor de interacieve TV aansluiting .

Mevrouw zegt 33Mbit  ???  u heeft nu VSL ..... gelukkig ben ik niet technisch op dat gebied.
Maar heb zelfs het draadloze netwerk opnieuw aan de praat gekregen .
( nieuwe experia box )  8)

Nu vanmiddag maar eens de TV voorzien van digitale nulletjes en ééntjes  :eusa_think:

to be continued .........

LPGLE

LPGLE

en interactieve TV werkt ook  :eusa_dance: .

Soms gaat er dus ook weleens wat goed , maar heel jammer dat het zolang heeft moeten duren ....

Groot verschil van telefonisten trouwens. Sommigen willen/kunnen niets , anderen gaan ervoor.

elmarconi

Da's over draadloos getest? Kun je niet even met een draadje in de laptop testen?

Ook een andere test, bv speedtest.ziggo.nl ?
--
Autogas Inside . . .