Nieuwjaarsmeeting 2011

Gestart door Chris, 21-10-2010 08:19:48

Vorige topic - Volgende topic

Ann.

Er was eens.... een groepje van drie forumleden die gezamenlijk naar een meeting gingen.
Voor de meeting begon was één van de drie forumleden bereid stoofpeertjes, lamskoteletten en knolselderijpuree klaar te maken voor de andere twee forummers.
Bij het wegrijden na de meeting werd ene F. gesignaleerd in de Mc Donalds.....

Taranis

;D ;D ;D

Was 't niet genoeg of niet lekker? :evil:

Freakybaby

Citaat van: Ann. op 24-01-2011 20:18:21
Was je ziek geworden van iets? Zeker weer naar de McDonalds geweest??
Net als toen ik gekookt had?
Niet naar de McDreck geweest voor koffie.. Had ik geen tijd voor.

Hoeveel uurtjes zaten er tussen jouw keuken en de McDreck? :-*
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 24-01-2011 20:33:54
;D ;D ;D

Was 't niet genoeg of niet lekker? :evil:

Ik zal mij hier maar eens niet over uitlaten  :eusa_whistle:

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ann.

Nou ik dacht dat jij hier rond 1800 was en dat je rond 2130 wegreed bij die heule grote kerstboom.... Tsssssss.

Freakybaby

Citaat van: Ann. op 24-01-2011 20:36:57
Nou ik dacht dat jij hier rond 1800 was en dat je rond 2130 wegreed bij die heule grote kerstboom.... Tsssssss.
Volstrekt logisch om dan koffie te gaan drinken toch?

Opnieuw eten was trouwens ook logisch geweest

Chris

Twee en een halve week na dato ook nog maar even een reactie! ;D

Was weer erg gezellig heren! Geslaagde meeting en lekker gegeten. Ik zal kijken of het mij volgend jaar lukt om tot 12 te tellen, of misschien iets verder voor als de groep ineens toch wat groter is :eusa_whistle:.

Sbv

Citaat van: Chris op 08-02-2011 09:49:35

Was weer erg gezellig heren! Geslaagde meeting en lekker gegeten. Ik zal kijken of het mij volgend jaar lukt om tot 12 te tellen, of misschien iets verder voor als de groep ineens toch wat groter is :eusa_whistle:.

Hey het leeft weer.
Niet zoek geraakt in de Hunnebedden ?

Hopelijk kan je inderdaad volgend jaar iets verder tellen, maar ondanks dat heeft iedereen een plek kunnen vinden aan tafel

Chris

Citaat van: Sbv op 08-02-2011 10:19:37
Citaat van: Chris op 08-02-2011 09:49:35

Hey het leeft weer.
Niet zoek geraakt in de Hunnebedden ?

Hopelijk kan je inderdaad volgend jaar iets verder tellen, maar ondanks dat heeft iedereen een plek kunnen vinden aan tafel

Neh, het is gelukt daar in Drenthe ;D. Zelfs thuisbezorgd.nl wist me te vinden onder m'n poncho :eusa_whistle:.