italiaanse t5r's

Gestart door sweetspeed, 21-10-2010 21:09:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sweetspeed

Mocht iemand iets weten te staan;

Ben bereid een goede prijs te betalen voor een ECHT mooie en goede 850, liefst een T5-R of een hele nette TDi in R-outfit.
Voorwaarde is wel dat er een constructie mogelijk moet zijn waarbij ik mijn Saab 9-5 Estate (waarde ca 9000,=) voor een faire prijs kwijt kan. In praktijk betekent dat dat er dus geld bij moet (mijn richting op dus he  :eusa_whistle:)

De aan te schaffen auto MOET ouder zijn dan 15 jaar en moet een heel mooi lederen interieur hebben.

thuur

Citaat van: sweetspeed op 25-10-2010 14:38:40
Mocht iemand iets weten te staan;

Ben bereid een goede prijs te betalen voor een ECHT mooie en goede 850, liefst een T5-R of een hele nette TDi in R-outfit.
Voorwaarde is wel dat er een constructie mogelijk moet zijn waarbij ik mijn Saab 9-5 Estate (waarde ca 9000,=) voor een faire prijs kwijt kan. In praktijk betekent dat dat er dus geld bij moet (mijn richting op dus he  :eusa_whistle:)

De aan te schaffen auto MOET ouder zijn dan 15 jaar en moet een heel mooi lederen interieur hebben.


Dus eigenlijk zoek je, op een Volvoforum, iemand die een 9-5 wil en bereid is zijn zeer goede 800 -met betaling- daarvoor in te ruilen?

Behalve ervani schiet me zo geen naam te binnen..


Gr :eusa_think:

sweetspeed

Correctie;

Ik zoek VIA het forum. Verkoper hoeft niet noodzakelijk forummer te zijn. Als iemand een mooie heeft gespot bij een lokale garagist of zo kan dat een gouden tip zijn.
En verder zie ik het forum vooral als sociaal-vriendelijke informatiebron.
Moet me nog inlezen in de wonderen der Volvo techniek.


arjen850

Citaat van: sweetspeed op 26-10-2010 11:44:17
Correctie;

Ik zoek VIA het forum. Verkoper hoeft niet noodzakelijk forummer te zijn. Als iemand een mooie heeft gespot bij een lokale garagist of zo kan dat een gouden tip zijn.
En verder zie ik het forum vooral als sociaal-vriendelijke informatiebron.
Moet me nog inlezen in de wonderen der Volvo techniek.



De T-5R en de R hebben geen lederen interieur, en ik zou je niets toegeven ;D sterker wou centen bij zien :angel:

arjenT5R

waar blijven de pics van die saab? ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

sweetspeed

@arjent5r, ze zijn vandaag geschoten en ga ze vanavond uploaden.

@arjen850....zo maak je geen vrienden  :eusa_clap:

Nou, om de knuppel maar in het hoenderhok te werpen;

Pluspunten Volvo in mijn beleving:
+ Mooie vette 5-pitter met bijpassende roffel
+ Tijdloze ontwerpen

Minpunten:
- Matige kwaliteit materialen interieur
- matige isolatie qua geluid
- prijsmatig soms wat overgewaardeerd


It's extremely safe to crash in a Volvo......when you're driving a Saab  ;D

Sorry, kon het niet laten

UserID6342

Citaat van: sweetspeed op 27-10-2010 15:48:47
- prijsmatig soms wat overgewaardeerd
Nou, ik weet een meneer die een, in mijn ogen, overgewaardeerde NOL 9-5 V6 turbo Estate Vector op G3 heeft waar die vanaf wilt ;D :evil:

Sorry, kon het ook niet laten.


Jan_D.

Je Saab ziet er mooi uit, maar is zeker niet mijn smaak.
Als je echt een geheel lederen interieur in je 850 wilt, moet je kijken bij de T-5. Daar was dat een optie. Bij de T-5R en de R is altijd een deel van de zittingen en rugleuningen alcantara!
Succes!