garret turbo

Gestart door patjuh, 23-10-2010 18:30:43

Vorige topic - Volgende topic

patjuh

hallo dankzij dit forum ben ik erachter gekomen dta mijn turbo het bijna begeven heeft maar nu is mijn vraag kan deze turbo zo overgezet worden op mijn 850 2.3 t5 uit 1994 Garrett T3/T4E 350PK Turbo met 58 A/R .45 Trim  mvg
patrick

arjenT5R

Ja waarom niet
let wel op dat software dp injectoren ook aangepast moeten worden
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Wout309t

Ik zou lekker een passende turbo zoeken. Dus iets van een 16t/18t/19t. Hoef je niet al je leidingwerk aan te passen, hoogstens je uitlaatflens en de software.
2011 V70 2.0T R-Design MT

)()()sT

En laatst zei je dat ie weg ging omdat er "vanalles aan mankeerde"?
Is het met een nieuwe turbo dan allemaal opgelost? Ik denk eerder ook nog een uitgebreide stage 0 beurt.

arjenT5R

Ding er op schroeven en gaan met die banaan......

JW

Om goed te weten of zoiets lekker gaat werken moet je wel goed weten wat de specs zijn. Wat voor turbine? interne wastegate?

Het zal behoorlijk wat aanpas werk zijn om een zon turbo er op te zetten. Wat wil je? als je doel tot ongeveer 300 pk is kan het makkelijker (zie 19T enzo).

Sommige mensen doen erg moeilijk over een turbo wissel, als de turbo past bij wat je wil, doen. Reken er op de auto een paar dagen stil te hebben staan, bestel van te voren alle onderdeeltjes voor de nieuwe olie/water leidingen en zorg dat je de downpipe kunt aanpassen... echt rocket science is het zeker niet.
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

arjenT5R

patjuh

auto gaat van deweek naarde dealer originele turbo erop en andere ontsteking en dan e alles weer in orde zijn als het goed is

M a r c

Laat 'm daarna meteen even nakijken....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl