stekker boardcomputer

Gestart door baxie, 22-03-2004 00:10:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

baxie

Hoi,
Ga van de week een boardcomputer in mijn t5 bouwen, maar nu weet ik van jullie dat er verschil in stekkers zit. Mijne is uit eind 1994 en de computer die ik kan kopen is uit 1996.
Nou heb ik ergens een foto gezien waar deze twee stekkers afgebeeld staan....
maar waar....
heeft 1 van julie deze.. ik kan hem niet meer vinden.
ohja ik heb een vdo klok

Johann

Doe maar niet, gaat niet passen.
Er zit ook nog per model jaar verschil in.

Ook zijn er twee merken dashboards, een Japanner en een VDO.

Foto,


denkweb

hey, waar kun je die computer kopen... ik heb wel een 96'er!!

Edwin

Citaat van: denkweb op 22-03-2004 13:01:08
hey, waar kun je die computer kopen... ik heb wel een 96'er!!

Mag geen reklame maken maar in heb hem weg bij rima. € 75,= compleet (=computer, schakelaar en kabel). En toen ik daar aan het snuffelen was barstte het v/d computers!!

TIP VAN FLIP: als het zakie los ligt, vervang dan ook gelijk ALLE dashboardlampen, dus die vier v/d klokken en die 15 v/d controlelampjes. Er gaan er geheid een paar naar de ratsmodé ;D

@ Johann: japanner heet Yakazi.
gr. Edwin.  8)

Reitse

Japanner heet Yazaki en Elferink in Enter, via Johann, is stukken goedkoper ;) :D

baxie

Ze gingen ff kijken voor me morgen wat voor stekker er precies opzit op die computer van hun.
Die van hun is een '96er en die van mij is eind '94 maar wel al met die donkere achterlichten.
Kijk wel ff of het past en anders zoek ik gewoon verder.
bedankt!

baxie

computer was inderdaad de verkeerde...
Gister gemaild naar Rima maar die snapte het 'stekker' verhaal volgens mij niet helemaal.
Volgens hem zat de stekker vast op de klok..
Vaag. Heb net dus ff gemaild naar Elferink. Hoop dat die ze heeft liggen..

Reitse

Bij sommige klokken zit de stekker daar inderdaad aan vast, maar bij anderen zit de stekker juist aan de computer vast (in ieder geval MY92)

baxie

Gister computer ingebouwd en het werkt perfect moet ik zeggen!!
Alleen jammer dat ik er een oud type schakelaar bij heb. Dit is een vlake en de rest van mijn schakelaars staan iets 'bol'. Maar daar loop ik wel een x tegen aan.

RonnieDuck

Kan ik in mijn 850 GLT 20v ook een boordcomputer zetten. Nu heb ik alleen maar een klokje en een temp metertje!! Zoja is het dan alleen een kwestie van de stekker erin omdat alle kabeltjes en sensortjes reeds aanwezig zijn???

Hij is van 01-1994!!

Waar kan ik hem nu het beste halen, Elferink of Rima???

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Reitse

Ja, het kan! Let alleen wel op dat je de goeie computer meekrijgt. ;)

baxie

elferink had geloof ik niets liggen. Rima (nu) alleen nog het nieuwere type(met groene stekker aansluiting).
Maar kijk eest maar eens ff wat voor aansluiting je heb en wat voor klok(vdo)

konniekip

100 pleuro bij marans :(

baxie

Citaat van: konniekip op 22-05-2004 12:24:07
100 pleuro bij marans :(

90 euro inclusief verzenden(compleet set)
En of je nou 70 euro of 100 euro moet betalen... Maakt mij niet zoveel uit!(koop maar eens nieuw) als het maar mooi en luxe is! toch?


Reitse

pffff.... wat een prijzen weer...