dashboard

Gestart door wout birza, 13-11-2010 19:20:07

Vorige topic - Volgende topic

wout birza

vraagje,
Wil bovenkant dashboard omhoog halen om bij de meters te kunnen maar hoe verwijder ik de airbag passagierszijde of kan die blijven zitten?

cas

Citaat van: wout birza op 13-11-2010 19:20:07
vraagje,
Wil bovenkant dashboard omhoog halen om bij de meters te kunnen maar hoe verwijder ik de airbag passagierszijde of kan die blijven zitten?

even zoeken  met zoekfunctie op dashboard / bovendek etc verwijderen.  zijn enkel Know How2 van gemaakt. pas er goed mee op, niet zomaar rommelen!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Vulk

Airbag zit vast met 4 boutjes. Even het dashboardkastje uit het dashboard halen en dan kan je erbij.

Jack v

wel accuklemmen loshalen, niet vergeten :azn:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

en niet er weer opzetten als je airbag nog niet gekoppeld is! dan zit je weer met foutmeldingen  :azn:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

wout birza

Hallo,
Ik heb de 850 net, heb nog geen ervaring met deze auto, maar mijn dashboard meters werken niet, heb het contactblok vernieuwd en nog staaeds de storing, nu wil ik het dashboard top verwijderen om bij de meters te kunnen, maar moet  eerst de accu lospolen om de airbag te verwijderen maar dan gaat het alarm af, heb geen sleutel of iets dergelijks om het alarm uit te schakelen, heb jij een oplossing?

haasje

Welke alarminstallatie heb je?

wout birza

Heb geen afstandbediening, alleen met sleutel kan ik auto openen en afsluiten

haasje

Heb je een driehoekje op je a-stijl zitten? Maak eventueel even een foto van de sirene.