ik was eral maar de t5 nog niet

Gestart door mistah-mike, 15-11-2008 22:32:31

Vorige topic - Volgende topic

mistah-mike

Was het maar zoon feest haha ;) heb hem wel gewoon betaald hoor :)
Citaat van: hathü op 20-12-2009 12:05:24
Die ziet er mooi uit, met nog de originele wielen er onder , heeft wel wat. Heb je hem nu gekocht of echt op gehaald ;). Bij ophalen denk ik voor niks gekregen of gratis mee genomen ;D.

Veel plezier ermee.

Jeff

Mooie wagen man, toch maar weer terug bij de Volvo 850 liefde geniet ervan man! ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mistah-mike

ja ben er ook erg lblij  mee en denk dat  dit ook wel een blijvertje is voorlopig want je weet maar nooi ;)
Citaat van: Jeff op 20-12-2009 15:20:24
Mooie wagen man, toch maar weer terug bij de Volvo 850 liefde geniet ervan man! ;)

mistah-mike

Hallo  mensen naar een half jaar werken in zuidfrankrijk ben ik weer terug in nederland  had voor die tijd mijn zilveren 850 2,5 20v weg gedaan omdat ik naar frankrijk ging en daarna naar curacao zou gaan dat laatste is door omstandigheden niet doorgegaan  en ben nu weer een half jaar in nederland  alle reden dus om mijn 4e 850 te kopen   het liefst een t5 sedan handgeschakeld  zonder rokende turbo en carterdruk (a) dat is gelukt!
Er moeten wel wat dingetjes aan gebeuren logies zal morgen even fotos plaatsen :)  groeten Mike

mistah-mike

fotos zijn onderweg maar door omstandogheden nog  geen tijd voor gehad(a)
Want mijn versnellingsbak moest het even begeven dus  die moest vervangen worden (a)
ook meteen andere krukaskering erin en hij rijd weer als nieuw (a)