Poging tot diefstal bij mijn BMW.

Gestart door MVeldhuis, 02-11-2010 17:08:50

Vorige topic - Volgende topic

Frankglt

Citaat van: verburgh op 02-11-2010 18:15:49
Zonder vingerafdrukken heb je geen bewijs, voor een autokraak komt de politie echt niet bij je langs om vingerafdrukken te bekijken :P de aangifte komt onder op de stapel en daar mee klaar.

Zeker aangifte gaan doen, tegenwoordig doet de politie hier meer mee dan je zou denken! Heb ik onlangs meegemaakt, zelfs in een wat grotere stad als Den Haag.

Quota

Citaat van: MVeldhuis op 02-11-2010 18:04:33
Ik heb aangegeven dat ik gebeld bel door onbekend nr, heb mijn 06 gegeven en het exacte tijdstip. Of ze er wat mee doen is een 2e...

Ben bang van niet, ook de opgave van een gedeeltelijk kenteken, merk en kleur van een auto die verantwoordelijk is voor een aanrijding is niet voldoende. Dus als je dood gereden word, altijd het hele kenteken onthouden!

MVeldhuis

Zo, contactslot is eruit.

Wat er nog van over is:

Geforceerd deurslot, steaat beetje scheef maar verder geen schade:

Het belangrijkste is dat dit nog heel is:

Breekboutjes die eenvoudig met een beiteltje losgetikt konden worden:

En de tool waar ik het meeste aan te danken heb, boor 16:

UserID6342

Slotje had je er zo uit kunnen trekken met een zg 'pikkentrekker'. Was met 10 minuten gebeurt.

MVeldhuis

Hij wou niet meer op de accesoirestand, dat is nodig om zijn interne vergrendeling op te heffen.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 05-11-2010 07:13:15
Slotje had je er zo uit kunnen trekken met een zg 'pikkentrekker'. Was met 10 minuten gebeurt.

Als ik Google op pikkentrekker, kom ik onder andere deze tegen bij de afbeeldingen:

:eusa_think: ;D

Wat moet ik me daarbij voorstellen, Dirk? Ik kan er via Google niks over vinden.

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 05-11-2010 08:55:31

Als ik Google op pikkentrekker, kom ik onder andere deze tegen bij de afbeeldingen:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuqPbkBc2NAJ9GfkDe18qqRnD-_Vhxf4dxEJ6WKUjK8fkVPS8&t=1&usg=__zbIYlu05zE3RHxLP5CRoqAuWn-8=

:eusa_think: ;D

Wat moet ik me daarbij voorstellen, Dirk? Ik kan er via Google niks over vinden.

Toch redelijk accuraat dat Google. ;D

UserID6342

Citaat van: elianmars op 05-11-2010 08:55:31
In het Nederlands worden ze ook wel slagtrekker genoemd ;D  Draai je een goede schroef in het slot en ram je het hele slot er zo uit.  Onverschillig of die op stuurslot staat of niet.  Blijft niets van over en het mooist is dat het huis waar het slot invalt nooit beschadigt.  Heb er hier al heel veel uitgetrokken zo.

LINK