nivomats doen "raar"

Gestart door blauweroffel, 08-11-2010 20:36:40

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Ik heb onlangs één gebruikte nivomat verkocht. Ik had een goede en een slechte. Ik heb ze allebei meegegeven, want ik wist niet meer zeker welke de goede was.
De verkoper heeft uiteindelijk (uiteraard eerst de kapotte... :eusa_wall:)de goede onder zijn V70 gezet (hij had er ook één kapot).

Maar.......het volgende is aan de hand:
Als hij de auto niet al te zwaar beladen heeft, komen ze nu beide niet omhoog (nee ook niet na een km of wat) Maar als hij er zware belading in heeft, komen ze wel omhoog.
Komyt dit iemand bekend voor? Of heeft ie nu gewoon pech en zijn ze nu beide kapot?

BR

thuur

Klinkt gewoon als Nivomats die 'moe' zijn. Zolang ze droog zijn, de auto rechtdoor rolt bij gaslos, de auto L en R evenver inzakt (uiteraard niet aanloopt) en omhoogkomt bij belasting is er geen technische reden om ze te vervangen.

Gr :D

blauweroffel

Citaat van: thuur op 08-11-2010 21:45:54
Klinkt gewoon als Nivomats die 'moe' zijn. Zolang ze droog zijn, de auto rechtdoor rolt bij gaslos, de auto L en R evenver inzakt (uiteraard niet aanloopt) en omhoogkomt bij belasting is er geen technische reden om ze te vervangen.

Gr :D

Bedankt, bandjes lopen wel aan, maar dat komt omdat ze te breed zijn (breder dan toegestaan).
Ik zal het hem zeggen, 't is trouwens een forumlid, maar ik ben z'n naam ff kwijt

BR