LMM Kapot?

Gestart door clemturbo, 09-11-2010 23:06:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

clemturbo

Hallo,

Ben nog steeds aan het zoeken voor het probleem van het stationair( zoals eerder gepost)

Nu heb ik vanavond ff de stekker van de LMM eraf getrokken, motor gaat hoger stationair lopen(1400)
Heb toen de auto weer gestart zonder de stekker erin, 1400 toeren.
Doe ik de stekker er weer in en start opnieuw, 700 toeren.???

Grt. Clemens
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

clemturbo

Ohja, vergeten, auto loopt op lpg.
En op benzine beroerd.
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

Jack v

oplpg  wel goed?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

zouden best weleens 2 dingen kunnen zijn je brandstofdrukregelaar en je gasinstalatie. De zwarte rook betekend dat hij te rijk staat zou eerst een foutmelding uitlezeen , zou ook de lambda kunnen zijn.

brandstofdruk kun je meten met een bandenspanningsmeter van de action op de branstofrail (2.5-3 bar)

Ook kan het zijn dat hij gas en benzine inspuit maar hier zijn de lpg jongens meer mee bekent.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

clemturbo

Op lpg loopt ie wel goed, wel dat ie de laatste af en toe bokt als ik gas bij geef.
Heb ook het idee dat ie niet zijn volle vermogen heeft.

Fout code 1-2-1, LMM

Ook het verschil in starten doet zich nog steeds voor, dus direkt sleutel doordraaien laag toerental en even wachten tot dat je de benzine pomp niet meer hoort, oplopend toerental.

Daar bij moet ik zeggen, dat het toerental zich pas wijzigt als ik een meter of 10 gereden heb.
Start ik de auto op de plek en breng hem verder niet in beweging, blijft hij netjes 850/900 toeren draaien.
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.