Ombouw 2.5 20v naar 2.3 T-5... te doen?

Gestart door Sem, 11-11-2010 12:08:26

Vorige topic - Volgende topic

Dane

@Sem: Bezin je eerst even, haal diep adem, spreek je hersenen aan.. een blijf lekker in je heerlijke S70 rijden!
Noem het anders even voor jezelf op: NAP 180 000km, 2.5t, Beige Volleder, Chip, Electrische verstelbare Stoel met memorie, Handbak, Heerlijke kleurcombinatie exterieur / interieur, LPI, Schuif/Kantel. :D

)()()sT

Citaat van: )()()sT op 12-11-2010 08:42:32
Ik denk dat Roy mijn weblog eens ff goed moet lezen  :eusa_doh:
Er staat nergens dat een 850 GLT omgebouwd is naar V70R  ;D

Om nog even on-topic te antwoorden:
Ik zou alleen maar aan dergelijke ombouwprojecten beginnen als IKZELF kundig genoeg was om het ZELF te doen (met evt. wat hulp van anderen). Als je volledig afhankelijk bent van anderen, dan wordt het wel spannend denk ik.
Daarnaast wil ik alleen nog maar een 850 "voor erbij" en niet meer als hoofdauto, maar dat terzijde.

Teddy81

Om nog even terug te komen op de kentekenbewijs-discussie.
Bij mij staat nergens op mijn papieren vermeld dat het om een turbo auto gaat.
Op de site van de RDW staat enkel 850 T-5 2.0 maar zoals ik al aangaf hoeft dat (voor leken) niet te betekenen dat er een turbo op de auto zit. Die handelsbenaming kan van alles betekenen, maar ik ontken niet dat iedereen hier op het forum direct weet dat er een turbo op zit als er T-5 op het kentekenbewijs staat. En dat terwijl mijn auto toch echt een R is (want aan de hand van chassisnummer na laten checken bij dealer).
Overigens moet ik ook nog een keer de tijd vinden om even langs de RDW te gaan want inmiddels is mijn auto al lang voorzien van een 2.3 blok. ;D

Sem

Citaat van: )()()sT op 12-11-2010 08:57:44
Citaat van: )()()sT op 12-11-2010 08:42:32
Ik denk dat Roy mijn weblog eens ff goed moet lezen  :eusa_doh:
Er staat nergens dat een 850 GLT omgebouwd is naar V70R  ;D

Om nog even on-topic te antwoorden:
Ik zou alleen maar aan dergelijke ombouwprojecten beginnen als IKZELF kundig genoeg was om het ZELF te doen (met evt. wat hulp van anderen). Als je volledig afhankelijk bent van anderen, dan wordt het wel spannend denk ik.
Daarnaast wil ik alleen nog maar een 850 "voor erbij" en niet meer als hoofdauto, maar dat terzijde.

Hij zou er dan ook "bij" komen... voor prive zou ik voor een Focus kiezen en alle andere auto's die ik heb wegdoen. Norgmaals... het is nog gewoon een gedachten. Ik zou zeker help nodig hebben al zou ik zelf heel ver komen, maar wat electro betreft.. daar heb ik geen kaas van gegeten. De rest is het probleem niet. (oja.. en de tijd en ruimte..)  :eusa_snooty: