FF tjekken: Groupbuy lasapparaatjes ?

Gestart door -D©©©L-, 13-11-2010 10:22:14

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Ik heb gewoon een koopfles en die ruil je in voor 30 euro ofzo voor een volle
heb een 10 liter fles.
Fles kopen kost iets van 200 euro?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

MVeldhuis

Citaat van: Jack v op 15-12-2010 17:16:05
Citaat van: MVeldhuis op 15-12-2010 17:12:17
In Emmen zit een gasboer die voor 140,- een 5 of 10 ltr eigendomsfles levert in het ruilsysteem.
Heb je hem leeg dan breng je hem heen en krijg je een volle weer mee voor 30,-

Voor een 5kg rol 0,8mm draad betaal je bij mij 25,- incl. btw
dan is de gas hier goedkoper als ik het zo bekijk en  de draad bij jou maar datis weer ex verzendkosten

Klopt, gasprijzen zit best veel verschil in als je even rond vraagt, ik ben er wel mee bezig geweest maar ik zou een eigendomsfles niet voor onder de 200,- aan kunnen bieden.

Accesoires ben ik eigenlijk altijd wel de goedkoopste in, vooral de lasdraden op 1kg rolletjes kan ik erg scherp aanbieden.
Verzendkosten hoef je je niet druk om te maken, kan voor forumleden wel gratis verzenden.

MVeldhuis

De lasapparaten zijn vandaag binnen gekomen, geïnteresseerden hebben een pm ontvangen.

spitsrijder

En heren/dames, zijn er al gebruikers/ervaringen met deze SPARK mig of tig apparatuur?
Heb er 1 bestelt (MIG) en ben benieuwd hoe het bevalt bij andere kopers.

Groet, Menno

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

MVeldhuis

Niet van het type dat Menno heeft besteld Jack, die heb ik nog niet verkocht op het forum.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

spitsrijder

Citaat van: MVeldhuis op 15-09-2011 20:35:48
Niet van het type dat Menno heeft besteld Jack, die heb ik nog niet verkocht op het forum.
Citaat van: Jack v op 15-09-2011 20:36:44
:eusa_shifty:
:eusa_doh: maakt mij dat nu dan een proefkonijn....  ;)

Hmmm, als niemand wat over de lasapparaten zegt, dan moeten ze wel bevallen, wat dus wel zeer fijn en positief is  :eusa_dance:

MVeldhuis

Citaat van: spitsrijder op 16-09-2011 08:56:08

Hmmm, als niemand wat over de lasapparaten zegt, dan moeten ze wel bevallen, wat dus wel zeer fijn en positief is  :eusa_dance:

Neehoor, ik betaal de mensen met een defect apparaat gewoon zwijggeld ;D

Even zonder gekheid, er gaat best wel eens wat stuk hoor, maar word gewoon keurig opgelost, daar is garantie voor.
Het type dat jij hebt besteld hebt is een nieuw model waar ik erg over te spreken ben qua techniek, heb er een paar verkocht en ook nog geen klachten gehad verder, maar zegt niet zo heel veel ivm het kleine aantal tot nog toe.

spitsrijder

Citaat van: MVeldhuis op 16-09-2011 09:07:25
Citaat van: spitsrijder op 16-09-2011 08:56:08

Neehoor, ik betaal de mensen met een defect apparaat gewoon zwijggeld ;D

Even zonder gekheid, er gaat best wel eens wat stuk hoor, maar word gewoon keurig opgelost, daar is garantie voor.
Het type dat jij hebt besteld hebt is een nieuw model waar ik erg over te spreken ben qua techniek, heb er een paar verkocht en ook nog geen klachten gehad verder, maar zegt niet zo heel veel ivm het kleine aantal tot nog toe.
Hé dat is gaaf, hoeveel zwijggeld betaal je....... ;D.

Heb er alle vertrouwen in, alhoewel 't wel een tijd geleden is dat ik mig gelast heb (ongeveer 5 jaar).
Maar ja, 't is 't zelfde als fietsen, ja toch niet dan  ::) ........

MVeldhuis

arjenT5R

Ik ben nog steeds zeer tevreden over mijn tig machientje :D

En idd mig/mag is wel de makkelijkste vorm van lassen  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!