Automatische koplampverstelling

Gestart door Dree, 13-11-2010 12:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dree

Hallo allemaal,

Hoorde vanuit Amerika geruchten dat de Europese 850's (ooit) automatische koplampverstelling hadden. Klopt dit?
Weet wel dat veel Volvo's vanuit de auto verstelbare koplampen hebben, maar zijn er ooit afgeleverd met automatische?

Hoor 't graag, en vast bedankt voor de reactie(s)!
Groeten,

Dree (960-2, maar kenissen in USA met 850's)

)()()sT

Volgen mij alleen handmatig... Net als in de *70.

joebar

Mijn vorige 850 (GLT, italiaanse import) had automatische verstelling erop zitten, die reageerde op de stand van de auto, en mijn huidige (T5, belgische import) heeft dat niet, maar die heeft weer de zelfstellende achtervering, en beide niet verstelbaar vanuit de auto

Dree

#3
Citaat van: joebar op 13-11-2010 14:43:27

Mijn vorige 850 (GLT, italiaanse import) had automatische verstelling erop zitten, ...en...niet verstelbaar vanuit de auto


Enig idee waar dat automatische systeem allemaal uit bestond?

De handmatige bestaat volgens mij alleen uit een schakelaar en twee motortjes achter de koplampen, verschillend per bouwjaar geloof ik. Maar wel achteraf te 'upgraden' op iedere koplamp, of heb je speciale nodig?

UserID6342

Je vergeet het stuk kabel wat hoogstwaarschijnlijk ook nog nodig is bij het front waar de verlichting etc. op aan gesloten zit want niet iedere auto heeft deze bekabeling er al liggen.

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....