abs lampje na nieuwe remschoenen

Gestart door clubman, 13-11-2010 23:30:23

Vorige topic - Volgende topic

clubman

hallo roffelaars,
ik heb laatst mijn remschoenen achetr vervangen en van af dat moment heb ik bij tijd en wijlen dat als ik even snel moet keren op de weg vooruit en achetruit dat ik dan een soort van knap hoor en voel van mijn achterrem en dan gaat mijn abs lampje brandenals ik dan gas geef gaat het lampje uit en zie ik heb zou rustig een week niet meer
heeft iemand een idee alvast bedankt
ps 96 er 850 10v aut

Jack v

handrem  sorry parkeerrem even goed afstellen, zo te horen loopt deze aan of blijft hangen :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

clubman

hij staat redelijk strak op dit moment, is dat het probleem ,maar bij gewoon remmen doet de parkeerrem toch niets dus hoe kan dat bij gewoon remmen dan oorzaak zijn ???

thuur

Welke foutcode geeft de ABS?

Gr ???

clubman

dat kan ik niet uitlezen obd2

heb wel zo,n ding gekocht van marktplaats maar daar krijg ik ook niets mee voormekaar zal wel weer een vista probleem zijn

cas

Ik trek altijd lichtjes m'n parkeerrem aan als ik 10 tot 30 km per uur rij, die dingen plakken standaard. Knop ingedrukt houden als je dat doet natuurlijk. Dan hoor je ook een meestal dubbele klap...  Kijken of het dan nog terugkomt jouw probleem..
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

clubman

thnx voor de tip ga ik proberen en maar hopen dat het weg is toch wel vervelend een brandendend lampje
laat nog weten of het geholpen heeft