V70 awd

Gestart door thecrew, 27-03-2004 14:52:14

Vorige topic - Volgende topic

thecrew

Heb hem net gewassen en dacht, dit ga ik even delen. ;D ;D

volvopieter

Ziet er weer spik & span uit.. Als je tijd over hebt...... ;D

mehn

Sjoen

Alleen de verkeerde kleur  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thecrew

Citaat van: mehn op 27-03-2004 15:24:11
Sjoen

Alleen de verkeerde kleur  ;)

PARDON :o Ben je helemaal :-X

Had hiervoor een witte Volvo 960 estate en heb genoeg gehoord dat ik een vekeerde kleur had.
;D

Edwin

Mooi poetswerk Crew!  ;D

Hoe heb jij je achterramen getint? Met folie of hars? En heb je er meer foto's van ?

gr. Edwin.  8)

volvopieter

Met een groene blijf je boene ;D

Reitse

thecrew

Citaat van: Edwin op 27-03-2004 17:13:55
Mooi poetswerk Crew!  ;D

Hoe heb jij je achterramen getint? Met folie of hars? En heb je er meer foto's van ?

gr. Edwin.  8)

Ik heb het laten doen bij een bedrijf in hilversum. € 200. Is met folie gedaan, maar wel superstrak. En kan er zo weer af als het moet. Nog een paar foto's en dank voor de complimenten.

RonnieDuck

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

LekkeRRRR

Da's een groene om te zoene......

;)/jan

Maarten

Heeee hallo Crew, inderdaad een mooie voiture,
Kun jij ons ook vertellen bij welk bedrijf in Hilversum???
Bijvoorbeeld ook tel. nummer.
Alvast bedankt.
Groet maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

thecrew

Volgens mij heten het Autototaal glas of zo. Het zit in iedergeval op de franciscusweg in Hilversum. Tegenover rtl4. Ik heb het zonder bon laten doen, en zij doen ook al onze bedrijfswagens. De oudste die we hebben is 5 jaar en het zit er nog steeds net zo strak op. Naar buiten kijken is geen probleem naar binnen wel  ;D Maar dat willen we natuurlijk ook.

Edwin

Citaat van: thecrew op 28-03-2004 15:45:39
Naar buiten kijken is geen probleem

En hoe is dat 's avond ??? Het lijkt mij nl wel mooi om alle ruiten -/- de voorruit te doen en dan de voorportierramen een tint lichter misschien.

gr. Edwin.  8)

thecrew

Volgens mij mag dat niet eens, je voorruit donker maken. Zou het ook niet doen overigens, het is wel een stuk donkerder. Ik vervoer voor mijn werk nogal wat apparatuur en de verzekeringspremie is een stuk lager vanwege de ramen. Je kijkt namelijk echt niet naar binnen. ;D

Verder vind ik het ook mooi. :P

VliegendeBaksteen

Dit is echt de eerste die ik zie met verdonkerde achterramen waarbij het goed staat.
Ik kom te veel met goud behangen figuren tegen in Amsterdam met kreukels in de folie  ;D