Mijn blauwe t5

Gestart door mistah-mike, 16-11-2010 13:38:56

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: mistah-mike op 13-12-2010 22:43:01
kent iemand deze dan toevallig leek mij wel lekker makelijk systeem aangezien je de cd wisselaar tog niet meer gebruikt als je een ipod hebt
http://link.marktplaats.nl/403850846

was deze niet ergens al bij te koop gedeelte voorbij gekomen?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mistah-mike

geen idee was wel wel benieuwd of het wat was aangezien  hij ( in verhouding niet heel goedkoop is ) maarja als  het goed is ben je er wel zonder gepruts vanaf

Waltie

Ik heb onlangs zo'n GromAudio apparaat aangesloten aan m'n SC-901. Echter heb ik de versie met iPod connector en aux.
Het aansluiten is simpel en de kwaliteit is top / vergelijkbaar met een CD.
Ik heb hem besteld bij www.gromaudio.com. Volgens mij geven ze nu 10% korting. Als je het prijsverschil gaat uitrekenen, wel even rekening houden met de inklaringskosten als je iets van buiten de EU koopt. Ik moest aan de postbode nog even 33 euro aftikkken.

mistah-mike

Citaat van: Waltie op 14-12-2010 11:45:22
Ik heb onlangs zo'n GromAudio apparaat aangesloten aan m'n SC-901. Echter heb ik de versie met iPod connector en aux.
Het aansluiten is simpel en de kwaliteit is top / vergelijkbaar met een CD.
Ik heb hem besteld bij www.gromaudio.com. Volgens mij geven ze nu 10% korting. Als je het prijsverschil gaat uitrekenen, wel even rekening houden met de inklaringskosten als je iets van buiten de EU koopt. Ik moest aan de postbode nog even 33 euro aftikkken.
Ik zie hem er tussen staan dat is volgens mij dezelfde die is aangeboden als  die op marktplaats of niet ?
Dan zou ik hem kwa kosten bijna net zo goed gewoon op marktplaats bestellen denk  dat het elkaar niet zoveel ontloopt  bedankt voor de tip!

Waltie

Het is inderdaad dezelfde. Voor het prijsvergelijk zou je het even om moeten rekenen met de huidige wisselkoers. Ik verwacht dat die op marktplaats altijd een fractie duurder zal zijn.