Distributie-riem

Gestart door monster900, 24-12-2008 12:45:42

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Krijgt dat ding eigenlijk wel überhaupt gas / lpg ?  Heb je de relais en afsluiters e.d. allemaal al eens nagekeken ? Komt er eigenlijk wel lpg in de verdamper ?

thuur

Citaat van: monster900 op 03-04-2009 16:20:46
Citaat van: thuur op 03-04-2009 16:14:52
Citaat van: monster900 op 02-04-2009 15:22:13
Citaat van: thuur op 02-04-2009 15:02:31
Ik gooi ze altijd in de ultrasoonreiniger ;D

Als ik zoiets zou hebben, zou ik dat ook wel doen...

Voor 50 euro heb je er al eentje van een merk. Kun je de vrouw ook blij maken met schone sierraden :angel:

Waar vind je zoiets???  Laat het maar weten ;)

http://www.detectorshop.nl/ultrasonereinigers/bultronics/index.php

Gr 8)

arjenT5R

Citaat van: Dirk342 op 03-04-2009 23:43:00
Krijgt dat ding eigenlijk wel überhaupt gas / lpg ?  Heb je de relais en afsluiters e.d. allemaal al eens nagekeken ? Komt er eigenlijk wel lpg in de verdamper ?

heb je weer wat om uit te zoeken  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

monster900

Citaat van: Dirk342 op 03-04-2009 23:43:00

En hoe controleer ik dat?

UserID6342

als je het ding op contact zet op gas (even iemand anders laten doen) dan kun je kijken of de afsluiters werken, je hoort dan (als het goed is) gas stromen / lopen naar de verdamper toe zeker als deze leeg is.  Maar ik denk dus dat je gasafsluiter te goed afsluit en het gas niet vrijgeeft... dit even onder voorbehoud want ik heb de auto ook niet gezien... Doe dat controleren, etc. graag zonder sigaret of weet ik wat in de buurt.  Je zult de eerste en laatste niet zijn die voor het laatst aan een lpg-auto heeft gewerkt met zo'n storing.

monster900

Alles effe schoon gemaakt en er terug op (luchtinlaat en mengstuk).

HIJ DOET HET!! :D

UserID6342

monster900

Alleen nog op zoek naar DIT ONDERDEEL
Heb er voorlopig een ijzerdraadje tussen zitten...

LPGLE

Onderstaand tooltje is handig, maar ook gevaarlijk .
Zoals je hier op de foto ziet , lijkt het erop dat de nokkenassen in lijn staan .
DAT DOEN ZE DUS NIET !!
er zit tussen beiden iets hoogte verschil , als je er een loodrechte lijn over zou kunnen tekenen .
De sleuf zit bij één nokkenas iets uit het midden !!!
Als je zo'n zelf gemaakt tooltje gebruikt, kán het dus voorkomen dat je beide nokkenassen 180 graden verkeerd zet .
Markeer dus altijd met een lakstift aan het uiteinde de bovenzijde van de nokkenas .