Pieranja stelt zich voor

Gestart door pieranja, 26-10-2010 23:46:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pieranja

Beste forumleden,

Mijn naam is Henk-Jan, ik kom uit Aalsmeer en ben sinds vandaag eigenaar geworden van een bijna fiscaalvriendelijke 850R automaat uit 1996. Het is een Belg met 276K op de teller, van de eerste eigenaar, dealer onderhouden met compleet ingevulde boekjes up-to-date t/m september dit jaar, motorwissel gehad rond 180K. Vandaag bij de Volvo dealer geweest voor een aankoopinspectie, en op de draagarmen na + wat kleine dingentjes, helemaal dik in orde bevonden. Cosmetisch wel wat dingen op aan te merken, maar technisch in goede staat en dat was in 1e instantie het meest belangrijk. Nu snel op kenteken zetten en sissen met die Turbo! Foto's volgen natuurlijk snel, en ik hoop een hoop te kunnen leren op het forum van jullie, en onze wederzijdse interesse te delen!



henry classic v70

Welkom Henk-Jan, ga er maar eens een paar avonden voor zitten om je "in te lezen". Daar kom je dan vanzelf veel zaken tegen die betrekking hebben op jouw Roffel........
Veel plezier met de nieuwe aanwinst en geniet van 't geluid ;)
O ja, foto's........
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

francois

welkom henk uit aalsmeer

we kijken graag foto  s



gr

Rainbird

#3
Hallo Henk-jan,

Welkom op het forum, er is echt bijna alles te vinden.
De zoekfunctie onder de knie krijgen is het handigst om mee te beginnen dan vindt je de rest van de benodigde info snel genoeg

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21898.0.html

Veel succes en rijplesier met je nieuwe roffel.

pieranja

Nu met 2 fotootjes, helemaal vers van de RDW pers. Vanavond ophalen en blazen maar!

daytonawim

Welkom en veel plezier met je nieuwe roffel.

Os, ook effe poetsen en dan nieuwe plaatjes maken hoor :-)

RyanB

Ook welkom Henk-Jan, en veel plezier met de Roffel.
By the way, ik zou de eerste weken even rustig blazen zodat je precies weet hoe de auto zich houdt ;)

pieranja

Ja, natuurlijk! We gaan langzaam elke keer een stapje verder ....

Eric Kubbe

Welkom Henk-Jan een verstandige keuze, alleen fiscaal vriendelijk is pas vanaf 15 jaar. Ik denk dat je nog 'even" moet wachten. By the way, je kunt niet halverwege het boekjaar overstappen als je er al in rijdt, dan kun je beter op het moment dat de auto echt 15 jaar is, deze op de zaak zetten en erin gaan rijden.
Veel veilige km. gewenst.

rovelra

Welkom en veel turbo plezier !!

UserID6342

Welkom Henk-Jan, veel plezier hier en met je roffel.

pieranja

Citaat van: Eric Kubbe op 09-11-2010 16:47:19
Welkom Henk-Jan een verstandige keuze, alleen fiscaal vriendelijk is pas vanaf 15 jaar. Ik denk dat je nog 'even" moet wachten. By the way, je kunt niet halverwege het boekjaar overstappen als je er al in rijdt, dan kun je beter op het moment dat de auto echt 15 jaar is, deze op de zaak zetten en erin gaan rijden.
Veel veilige km. gewenst.

Voorlopig alleen 75% BTW aftrekken v/d benzine + onderhoud + onderdelen! Ik zet 'm op de zaak als de auto in juli 15 jaar is, nu nog niet dus!