Andere Volvo aangeschaft.

Gestart door Rianne, 21-11-2010 20:08:15

Vorige topic - Volgende topic

Rianne

Hallo,

Ik ben sinds oktober 2008 een Volvo-fan geworden. Mijn 1e roffel was de volvo 850 alter I.

Met veel plezier in gereden en met pijn in mijn hart verkocht. Er moest in mijn ogen te veel aan gebeuren tegenover wat hij waard is.
Hij is verkocht naar Rotterdam waar hij dagelijks een end mag rijden, zo is mij verteld. Moet ook kunnen,hij had maar 223.000 op de teller. Samen toch 25.000 gereden ...  ;D

Sinds 24 aug heb ik deze auto, een volvo v70 2.5 TDI Exclusive.
Met alles erop en eraan. Hij is niet nieuw meer, maar wel zeer geschikt voor mij. Mooi beige lederen interieur, een werkende airco (in de 850 helaas nietwerkend) en natuurlijk lekker stoelverwarming en een trekhaak die 1700 kg mag hebben en nog veel meer van die dingetjes, heerlijk.Hij is al even op de brug geweest en afgezien van de schokdempers achter die 'minder worden' en een afbladderende trekhaak (apk afkeur, trekhaak is verder goed bevonden) is er helemaal niks met hem aan de hand!  Ideaal voor de paardentrailer. Het is een diesel, ik rijd nu dagelijks 70-100 km en dat gaat hem de afgelopen 3 maanden meer dan prima af! Van de week even een kleine beurt en we kunnen weer rijden!
Een roffel die zich bewezen heeft! En ik ben er helemaal blij mee. Helemaal mijn kleurtje!

Klein detail is dat hij bij hetzelfde pompstation wegkomt waar ik de vorige Volvo weg heb, de vorige heeft zich ook bewezen en deze lijkt het weer te doen!  ;D

Jack v

netjes Rianne mooie auto :D

gr ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Mooie auto Rianne en een mooie kleur.  Veel plezier ermee !

jgvdv

haha ik spot je al vaak genoeg in drachten , maar wat is er met de voorbumper aan de hand??
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

fredtref

Mooie kleur en ook nog een TDI, veel plezier met deze mooie bak

Jasper Boven

Ook fijn om te zien dat LPG in sommige delen van het land nog wel betaalbaar is :).
Veel plezier met je nieuwe wagen.

Thys

In augustus nog wel inderdaad :D

Rianne, goed om te horen dat hij zo goed bevalt; dat 'ie nog maar veel paarden mag verslepen.

Rianne

Citaat van: jgvdv op 21-11-2010 23:02:00
haha ik spot je al vaak genoeg in drachten , maar wat is er met de voorbumper aan de hand??

Hey! En ik zie jouw nooit, moet nu op een audi letten toch? :P  Die voorbumper moet nog even netjes overgespoten worden, want die is niet zo mooi meer. En zwart? Lelijk in elk geval. Mistlicht moet ook nog gerepaeerd worden.
Maar ik wilde eerst zien hoe hij zich zou gaan houden, ga er niet meteen geld achteraan gooien. Als je nog 1 hebt liggen? ;) .

Citaat van: Jasper Boven op 22-11-2010 01:00:22
Ook fijn om te zien dat LPG in sommige delen van het land nog wel betaalbaar is :).
Ik rijd niet op LPG hoor. dit is een diesel.

Thijs, thanks!! :D Hij versleept al genoeg paarden per week, haha :)

henry classic v70

Citaat van: Rianne op 22-11-2010 14:22:38

Jasper bedoelt de prijs van de lpg zoals op de foto staat........
Maar inderdaad een nette v70 met een lederen interieur, mooie wagen Rianne :eusa_clap:
Wat is eigenlijk de kmstand van de roeter?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

tackle

afbladderende trekhaak? De verf bedoel je? Is dat apok afkeur?

jgvdv

Citaat van: Rianne op 22-11-2010 14:22:38
Citaat van: jgvdv op 21-11-2010 23:02:00

Hey! En ik zie jouw nooit, moet nu op een audi letten toch? :P  Die voorbumper moet nog even netjes overgespoten worden, want die is niet zo mooi meer. En zwart? Lelijk in elk geval. Mistlicht moet ook nog gerepaeerd worden.
Maar ik wilde eerst zien hoe hij zich zou gaan houden, ga er niet meteen geld achteraan gooien. Als je nog 1 hebt liggen? ;) .

Thijs, thanks!! :D Hij versleept al genoeg paarden per week, haha :)
audi kan , maar ook een witte volvo 740 nog steeds hoor , welke kant mistlamp is stuk???
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Domaso

Veel plezier van en met je TDI. Fraaie kleur!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Rianne

Henry, oja nu snap ik hem. Haha.. Dit was in Augustus hoor! Alweer 3 maanden geleden. Toen was de diesel ook nog leuker geprijsd.
Km stand is zeer netjes, maar liefst 475.000 :)

Tackle, mij is verteld dat dat APK afkeur is toen ze het zagen, de afbladderende verf, ja.

jgvdv, bestuurderskant is kapot. :)

Domaso, thanks! :D

Jack v

He Rianne, Ik ben ook weleens met paarden bezig, nou ja paarden ha ha pony's van die verschrikkelijk drukke en wilde hackney's meestal in de marathon of ringrijden. Ze zijn van de vriend van mjn schoonmoeder de man is 78 en kan ze soms niet alleen meer aan, maar er afstandvan nemen ho maar :eusa_doh:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Rianne

Haha zo zie ik mezelf later ook wel hoor..
Alleen dan rustigere rassen denk ik. ;)
Maar respect voor de man, haha! :D