Mercedes youngtimers

Gestart door The Saint, 22-11-2010 21:15:12

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Is het alleen bij mij in de buurt (Alkmaar e/o), of zien jullie ook zoveel oude Mercedessen rondrijden? Allemaal import, want nieuwe kentekens. Zullen wel belastingvrij zijn want het zijn vooral de allergrootste slagschepen. Echt opvallend hoeveel ik er sinds enkele maanden zie rijden.

No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Dat is hier in de buurt ook het geval. Het was mij ook al opgevallen.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Easterboy

Ook hier (noorden des lands) zie ik ze steeds vaker rijden, ook de minder heule oude Mercedes met nieuw kenteken zie ik vaker.

Jack v

he hier idem dito dorpje van ongeveer 8à9d inwoners denk wel een stuk of 6 van die schepen en allemaal 6 of 8cil
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

LPGLE

Tijdje terug nog met een 190D automaat bezig geweest .
Een hele nette met weinig km's moest 4200 euro kosten . ( mocht voor 3850 weg )
Heb er een paar bekeken rond de 2500 , maar die hadden gescheurde dashborden , rotte wielrandkasten etc etc.
Dik vier duuznd voor een oude bak vond ik wel wat té ....

Maar in het oosten hier zijn ze eigenlijk nooit weg geweest ;)

Ben zeer benieuwd wat voor extra maatregel er gaat komen , nu oldtimer rijden zo populair geworden is .

Bas850

Ben zelf ook aan het kijken naar een oldtimer, Volvo, Range Rover maar valt me op dat de oldtimers duurder zijn dan een wagen uit 1998-2001.

Heb ook 2 collega's met zo'n enorme Mercedes sloep.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

LPGLE

Citaat van: Bas850 op 22-11-2010 21:30:01
Ben zelf ook aan het kijken naar een oldtimer, volvo, range rover maar valt me op dat de oldtimers duurder zijn dan een wagen uit 1998-2001.

Bas
Prijzen zijn gewoonweg belachelijk ,

daarom heb ik ook de auto zoals hier links naast aangeschaft .
950 kg,  dus weinig belasting ,  degelijke techniek , snel ( relatief) , waardevast , lage onderhoudskosten .

Denk niet dat je alleen met het wegvallen van de belasting goedkoop rijdt .
Ze hebben veel meer onderhoud nodig , en als je zelf niet kan sleutelen zou ik er al zeker niet aan beginnen !

Easterboy

Nu je het zegt.
Vlakbij ons zit iemand in Oudeschoot die ook oude 240 hierheen haalt en verkoopt.
Zelf rijdt de hele familie ook Volvo, variërend van S80, S60 tot V70N.

reneetje

Citaat van: LPGLE op 22-11-2010 21:27:30
Tijdje terug nog met een 190D automaat bezig geweest .
Een hele nette met weinig km's moest 4200 euro kosten . ( mocht voor 3850 weg )
Heb er een paar bekeken rond de 2500 , maar die hadden gescheurde dashborden , rotte wielrandkasten etc etc.
Dik vier duuznd voor een oude bak vond ik wel wat té ....

Maar in het oosten hier zijn ze eigenlijk nooit weg geweest ;)

Ben zeer benieuwd wat voor extra maatregel er gaat komen , nu oldtimer rijden zo populair geworden is .

Voor de gene die nog nooit gestuurd hebben in een oude Benz, en overwegen om er eentje aan te schaffen....

Rij er eerst eens in  :-X

0 - 100 in een halve middag , oorverdovende herrie aan je kop/drinkgedrag van een tempelier en het imago van een half zatte gastarbeider.. ;)

Maar ja , wel belasting vrij.... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Easterboy

Citaat van: reneetje op 22-11-2010 22:07:18
0 - 100 in een halve middag
Das wat anders dan een Peugeot, die doet 0 - 100 eenmalig... ;D

animalT5R

Citaat van: The Saint op 22-11-2010 21:15:12
Is het alleen bij mij in de buurt (Alkmaar e/o), of zien jullie ook zoveel oude Mercedessen rondrijden? Allemaal import, want nieuwe kentekens. Zullen wel belastingvrij zijn want het zijn vooral de allergrootste slagschepen. Echt opvallend hoeveel ik er sinds enkele maanden zie rijden.

Hier ook  ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Hans Duiven

Hier ook: VeRpAuPerinG hEeT dAt  ;D

Laurent

Ik ben al een aantal maal oude Duitse taxi's tegengekomen. Echte petjesmercs :angel:

tackle

Citaat van: Bas850 op 22-11-2010 21:30:01
Ben zelf ook aan het kijken naar een oldtimer, Volvo, Range Rover maar valt me op dat de oldtimers duurder zijn dan een wagen uit 1998-2001.

Heb ook 2 collega's met zo'n enorme Mercedes sloep.

Bas

ik weet nog een prachtige 262 v6 automaat te koop