Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

elianmars

Ah potverdikke, man. Balen joh!  :-\

Hopelijk kun je 'm weer in orde krijgen.

cas

Sjips! Das minder. Airbags nog heel ..... Dat is gek. Ik heb nog een goede originele t5r radiateur liggen, setje nieuwe kniPperlichten. O en dakstrips ;) maar dit kOmt wel goed! Mijn Parts kosten niet te veel!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Ja airbags, daar heb ik nog niet eens aan gedacht! Die zijn nog heel! Gelukkig!
Thnx voor de tip over je onderdelen! ;D Ik neem zeker contact met je op!

Sbv

ik dacht dat V40pokomon een T-5R voor onderdelen gekocht had.

Mooi balen deze schade zeg. Belangrijkste is dat je zelf niets hebt

fbm

Dat is balen! Heb hier nog een mooi bumperbovendek hangen in de schuur wil er graag vanaf en als je hem wil hebben mag je hem voor niks op komen halen! Ben ik ervan af!  :eusa_dance:

Sterkte met de opbouw!

JeroenV

Hey Ted,

Hoe is het met de hoofdpijn kerel?

Het doet me echt wat man,nog net geen tranen om hem zo te zien :'(

Nogmaals,als ik op welke manier dan ook iets kan doen,ik woon bij je om de hoek he!

Jeff

Jeetje Ted! Dat is zeker balen en schrikken man. Hopelijk geen lichamelijk letsel, in ieder geval succes met het herstel.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Dank jullie allemaal! Fbm bedankt voor het aanbod, dat bovendek heb ik sowieso nodig!

Poek, weet je nog dat we vanmiddag nog zeiden dat die gast met z'n aanhanger mijn neusje wel mocht raken zodat deze dan opnieuw gespoten zou kunnen worden!? :eusa_wall: Goden verzoeken? ;D

V40pokemon was t idd, thnx!

razorx

Dat is balen, Ted!

Moet nog best een klap zijn geweest.
Sterkte met de hoopdpijn en de centen.

Vulk

Jack v

Potver Teddy, what the f*ck. Wat jammer kerel, die natuur kan ook zo mooi zijn soms :-[.
Die kan wel weer opgelapt worden dat valt wel  mee genoeg hulp hier. Als er iets is wat ik kan doen zeg je het maaar.

Misschien heeft deze : http://verkopers.marktplaats.nl/9692527 ook nog wel iets voor je.

gr Jack :-[
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Echt heel erg bedankt voor alle reacties en tips en aanbiedingen die ik al gekregen heb! Heel fijn om te zien dat de mensen die hier zitten elkaar echt oprecht het beste wensen en elkaar zo veel mogelijk proberen te helpen! Heel leuk om te zien en horen!

Dus nogmaals, héél erg bedankt!

StefanCJ

Jack v

Citaat van: Teddy81 op 14-05-2011 22:03:00
Echt heel erg bedankt voor alle reacties en tips en aanbiedingen die ik al gekregen heb! Heel fijn om te zien dat de mensen die hier zitten elkaar echt oprecht het beste wensen en elkaar zo veel mogelijk proberen te helpen! Heel leuk om te zien en horen!

Dus nogmaals, héél erg bedankt!
Het zou toch zonde zijn Ted als een auto waar zoveel tijd en liefde in zit afgeschreven word! Van hieraf bekeken valt het mij nog mee als je subframe geen schade heeft  is ie nog best te redden, trouwens een subframe is ook wel te krijgen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.