Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Gaat daar een tijd in zitten zeg om de auto recht te krijgen. :o

Succes er mee Ted.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arjen850

Citaat van: peteRRR op 19-05-2011 12:11:55
Gaat daar een tijd in zitten zeg om de auto recht te krijgen. :o

Succes er mee Ted.

Groet.

Ben er al een aantal keren bij geweest dat een 850 werd recht getrokken, neem van mij aan dat daar wel iets voor nodig is :evil: ;D

Teddy81

Ja is geen pisbakkenstaal! Goede stevige auto's waar wij in rijden! ;D

Piere

Citaat van: Teddy81 op 19-05-2011 12:35:02
Goede stevige auto's waar wij in rijden! ;D

We weten waarom ook ;)

Succes ermee!
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

jrkalf

Teddy, waar woon je ergens in het land? Ik moet morgen een ritje doen van Nootdorp richting Nijmegen... als er nog wat door het land getransporteerd moet worden en ik heb het vanavond bij mij thuis liggen, dan kan ik het richting Nijmegen brengen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Citaat van: jrkalf op 19-05-2011 18:57:28
Teddy, waar woon je ergens in het land? Ik moet morgen een ritje doen van Nootdorp richting Nijmegen... als er nog wat door het land getransporteerd moet worden en ik heb het vanavond bij mij thuis liggen, dan kan ik het richting Nijmegen brengen.

Bedankt voor het aanbod! Ik heb wat spulletjes uit Den Haag nodig, maar die ga ik gezellig zelf wel even ophalen, het wordt hoog tijd Cas eens te ontmoeten! ;D
Maar toch bedankt!

jrkalf

Citaat van: Teddy81 op 19-05-2011 19:12:06
Citaat van: jrkalf op 19-05-2011 18:57:28

Bedankt voor het aanbod! Ik heb wat spulletjes uit Den Haag nodig, maar die ga ik gezellig zelf wel even ophalen, het wordt hoog tijd Cas eens te ontmoeten! ;D
Maar toch bedankt!
Ohh ok, Cas schijnt nog wat leidingen van Dirk nodig te hebben en hij wil evt de spullen vanaaf bij mij afzetten zodat jij de hele bups bij Dirk op kan halen van het weekend (mits Dirk dat ook goed vindt)...

Ideetje?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

HA! zit net een Pbtje naar Teddy te versturen, loopt het gesprek hier al  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

shRek is verkocht!
---

cas

dan gooi ik er nog een zooitje nieuwe klemmen en speciale schroefjes voor de radiator bij  ;D 

enige maar is wel, dat ik dus geen tijd heb gehad om de intercooler netjes te maken, die platen erop bouten/moeren en ontroesten en weer zwarten....

( boutjes zijn te lang om de intercooler op de radiator vast te zetten, met afknippen van enkele mm kom je goed weg en is alles vers )

Teddy81

Heb net Cas pb terug gestuurd! Doe het zo maar, is de makkelijste oplossing!
Wat een fijne mensen toch op het forum! Geniaal! ;D

jrkalf

De meest essentiƫle schakel in het geheel. Kan ik morgen wel bij Dirk terecht (later op de dag) en heeft hij de ruimte om het even te stallen zodat Teddy het op kan halen?

Jelle
shRek is verkocht!
---

Teddy81

Ja dat is natuurlijk wel van belang! Kan Dirk er even in komen aub? ;D

cas

Citaat van: jrkalf op 19-05-2011 19:30:33
De meest essentiƫle schakel in het geheel. Kan ik morgen wel bij Dirk terecht (later op de dag) en heeft hij de ruimte om het even te stallen zodat Teddy het op kan halen?

Jelle

kom je NU mee  :eusa_whistle:

Dirk, kom er eens in !!

jrkalf

Jongens, z'n 06- staat in z'n profiel info... de beller is sneller.
shRek is verkocht!
---