Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Zo noeste arbeider, dat hebt u keurig en in zeer korte tijd voor elkaar gemaakt :eusa_clap: ik hoop dat je er weer veel plezier van mag gaan krijgen, houdt hem heel he ;D
Leuk om het bijna life zo te kunnen volgen Teddy :eusa_dance:

Teddy81

Haha, ja kreeg ineens het idee om een soort live verslag te maken. Best aardig gelukt zo. ;D

Op deze foto is wel aardig te zien dat het rempedaal niet helemaal recht staat. Ik ga nu maar eens kijken wat er boven allemaal gebeurt is.

Teddy81

Hmm die remschakelaar heb ik dus niet kapot getrapt, dat kan helemaal niet namelijk. Hij heeft zichzelf ook gerepareerd. Beetje vaag. Nou ja, boeiend, weer een probleem opgelost. ;D

Teddy81

O ja, ik sta vaak uit het keukenraam gewoon ff te kijken. Dan denk ik, wat een vette bak heb ik! Nu kan het weer, ik ben zooo blij! ;D

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Ja, ik kan het zeggen, exact 21 dagen na het ongelukje rijd ik weer rond en is hij weer (zo goed als) klaar.
Vandaag even een goed stuk gereden, alles werkt naar behoren. De remlichten werken weer en ze gaan weer uit.
Ik moet alleen nog de lampjes in de mistlampen vervangen want hiervan is er eentje kapot, de lampjes in de stadslichten vervangen want hier is er ook eentje van kapot en de airco weer vullen. Dat zal maandag allemaal gebeuren. Maar voor nu noem ik m KLAAR!!  ;D

ulkeman

gefeliciteerd man :eusa_clap:

je hebt het verdient en nu genieten van het mooie weer zonnebril op en gaan  8)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

The Demon

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Het blijft de mooiste kleur, ook na schade  ;D

Hou hem nu wel heel graag anders worden de onderdelen zo schaars  ;D

Groet,
The Demon.

Teddy81

Ik was wel van plan om m heel te houden inderdaad! ;D

Ik wilde nog even Dirk, Cas en Fbm heel erg bedanken voor de onderdelen. En JeroenV en Sem voor de nodige hulp die ik van ze gekregen heb. En natuurlijk iedereen die hier of via PB gereageerd heeft en/of onderdelen heeft aangeboden. Heel leuk en fijn om via het forum zo geholpen te worden, fysiek en mentaal! ;D

razorx

Felies Ted, en inderdaad DOP is een heel mooie kleur.

elianmars

Jack v

Klasse Teddy , hoop je binnekort ook weer eens te zien met je "nieuwe roffel"  :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Taranis

Zo, dat heb je weer goed voor elkaar! :eusa_clap:

En nu genieten en verder gaan waar je gebleven was ;)

BBS

Sow! :eusa_doh: Even een paar weken wat minder aandachtig het forum lezen en dan in 3 weken van bijna totl-loss naar geheel gerepareerd :eusa_clap:
Heb je wel netjes en verrekte snel gedaan Teddy :eusa_clap: :eusa_clap:

Ziet er weer als nieuw uit. :eusa_clap:
Volvoloos....