Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: )()()sT op 15-06-2011 22:53:12
Hahaha!

Wibren heeft saffron en een licht interieur ;D

Licht interieur rulles ;D

Misha

Ik sta helemaal perplex..
Dat moet bijna wel bewust gedaan zijn door Volvo, een soort 'Easter Egg..'

Ik zou hem insturen, wellicht zit er een prijs aan vast.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Volvo comfort op 06-02-2005 20:56:34
Citaat van: Esveldt op 06-02-2005 12:18:06
Wat is dat Kooz!

Een rontgenfoto van je Volvo?  ;D ;D ;D ;D

Paul

Neej het is geen foto van mijn auto maar van de Ex wagen van mn vader dat was een laser blue ... maar als je die op negatief zet dan krijg je een saffron kleur...

Misschien dat volvo zelf ook op deze manier aan die kleur gekomen is...gewoon de verkeerde knop ingedrukt tijdens het ontwerpen ;D

Citaat van: Teddy81 op 31-01-2011 11:36:34
Is Lbp niet exact het tegenovergestelde van saffron als je de foto in negatief zet??
Wel mooi zo'n Lbp C70.

Het was al bekend  ;D

Staat me bij dat ik het ook nog ergens anders heb gelezen (hier op het forum), maar kan het zo snel niet meer vinden.

Teddy81

Hahahaha! Ik heb het uiteraard al een keer gelezen hier ja, en zelfs al eens opgemerkt blijkbaar! ;D Heb ook niet de illusie dat ik degene ben die het uitgevonden heeft, maar vond het wel leuk om even te vermelden met een foto als voorbeeld!! ;D

elianmars

Citaat van: Teddy81 op 15-06-2011 23:48:54
Heb ook niet de illusie dat ik degene ben die het uitgevonden heeft,

Oh, maar ik wil er ook niet mee zeggen dat ik die gedachte had, hoor  ;)

Het blijft heel bijzonder om het te zien.

Teddy81

Sem

)()()sT

Citaat van: Teddy81 op 15-06-2011 22:54:46
Oh ja? Dat is me dus nooit opgevallen. Ik heb het nooit bewust gezien dan! ;) ;D

Teddy81

Haha, ok! Bedankt Joost!

Overigens heb ik ook nog wat te vieren! Vandaag precies 4 jaar geleden heb ik het koopcontract van mijn auto getekent!! ;D

Justin-850

Citaat van: Teddy81 op 16-06-2011 09:31:39
Haha, ok! Bedankt Joost!

Overigens heb ik ook nog wat te vieren! Vandaag precies 4 jaar geleden heb ik het koopcontract van mijn auto getekent!! ;D

Happy birthday dan maar he ;)  :eusa_dance:

Geef je de roffel nog wel wat extra aandacht?

Hoewel, nu ik erover nadenk.......dat heeft ie de afgelopen tijd al veelvuldig gehad :D ;D

Teddy81

Vorig jaar heb ik nieuwe ruitenwisserarmen besteld. De mijne, nou ja de linker, was lam waardoor hij eigenlijk altijd naar boven bleef staan. 1 keer wissen en dan kwam hij niet meer terug. Splines waren op, dus er moest een nieuwe arm op.
Denkend aan mijn zuurverdiende knaken heb ik een setje van Scanpech (ook wel bekend als scantech) besteld. Beter had ik dat niet gedaan. Ik wil natuurlijk twee armpjes, want 1 nette en 1 niet zo nette is niet mooi natuurlijk.

Zie en huiver.

De originele arm die er 15 jaar op heeft gezeten (ja die had ik nog bewaard) ziet er best netjes uit nog.

En de binnenkant, niets mis mee.

De scanpech armen. Ik ben echt stom verbaasd dat dit zo slecht is. Made in China staat er ook in, nou dat is merkbaar. Troep is het, niets meer, misschien wel minder.

Roest en aanslag!  ???

Ook aan de binnenkant vol roest!

Slecht te zien, maar ook hier roest!

En hier zit je dus continu naar te kijken, iedere km dat je in je auto rijdt. Hier kan ik me echt verschrikkelijk aan ergeren na verloop van tijd.  :eusa_shifty:

Let wel, deze armen hebben er misschien 8 maanden op gezeten. Echt niet langer. Heel erg slecht.
Ik heb de zaak gebeld waar ik ze besteld had, die konden (begrijpelijk) niet zo heel erg veel doen voor me. Jammer, maar goed, ik wilde die troep toch niet meer op de auto. Ze waren zelf ook niet heel erg te spreken over de kwaliteit die Scanpech momenteel levert.

Nou ja, jammer dan, ik heb mooi bij de dealer 2 nieuwe armpjes besteld. Wat ziet het er weer heerlijk uit!  ;D

Verder heb ik Thijs (Thys) nog even op bezoek gehad, die kwam even een bovendekje halen. Was gezellig Thijs, leuk even kennis gemaakt te hebben.  ;D

Thys

Jij kunt snel eten :o Enorm bedankt voor het bumperdek, ik ben blij dat ik geen nieuwe gehaald heb.

Leuk om eens kennis te maken inderdaad, weer een gezicht bij de verzameling :)

mehn

Citaat van: Teddy81 op 20-06-2011 19:54:23
Nou ja, jammer dan, ik heb mooi bij de dealer 2 nieuwe armpjes besteld. Wat ziet het er weer heerlijk uit!  ;D

Wat kosten die bruto bij de dealer?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Mooi hoor! En ik sluit me aan bij de vraag van Mehn.

Rijden en continu dat roestvlekje zien is idd niet fijn.

Teddy81

Wij eten idd heel erg snel! Heb ook meestal als eerste van tafel mijn bord leeg! LoL

Wat kosten die armpjes, €41,10 per stuk ex. Maar het is de meerprijs ten opzicht van de Eva pech dubbel en dwars waard, want ze gaan 16 jaar langer mee! ;D