Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Hahaha, ja ach... Te laat! Ik ben gewoon TE eerlijk! LoL! ;D

Jack v

mooi gezicht Ted, keurig netjes gedaan. En het valt mij niet op hoor :eusa_angel:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rpakuypers

Ziet er netjes uit  :eusa_clap:   Maar zijn Alcantara hemels opeens in  ???

Groet,
Roger 

Teddy81

Ik denk het Roger! Jij nog geen alcantara dan? Je loopt wel een beetje achter hoor! ;D

)()()sT

rpakuypers

Klopt helemaal ....... mijn TDI moet eerst gechipt worden en er moet nog een cruisecontrol op de 850. Daarbij zijn de kilometerstanden respectievelijk 298.000 en 172.000 en dan is de hemel nog niet af .......

Maar wel iets voor de toekomst  :eusa_think:

Groet,
Roger

rpakuypers

Citaat van: )()()sT op 13-12-2010 16:19:44
Nu neig ik naar een post, maar....   :evil: ;D

Heb ik al voor je gedaan, of heb ik het mis  ................... maar hij blijft leuk  ;D

Groet,
Roger

Teddy81

Hahaha, ieder zijn ding. Ik wilde iets te doen hebben en vind dit mooi! Mijne staat bijna op 310.000km. So what! ;)

rpakuypers

Citaat van: Teddy81 op 13-12-2010 16:23:21
Hahaha, ieder zijn ding. Ik wilde iets te doen hebben en vind dit mooi! Mijne staat bijna op 310.000km. So what! ;)

Klopt, zo heb ik in het verleden de hemel van mijn 740-GLE met skaileer bekleed, had ik gezien in een oude 164 die op de sloop stond te roesten met een perfect witte lederen hemel. Was op zich heel netjes, maar ook hier en daar wat kleine imperfecties. Ach, voor die 60 gulden die ik toen kwijt was ..............

Groet,
Roger

Teddy81

Precies, ik ben niet veel meer kwijt uiteindelijk hoor. Als het honderden euro's had gekost had ik het niet gedaan! Maar voor wat ik er nu voor kwijt ben... Leuk hobbyproject en goede vingeroefening. ;)

rpakuypers

Citaat van: Teddy81 op 13-12-2010 16:32:22
Precies, ik ben niet veel meer kwijt uiteindelijk hoor. Als het honderden euro's had gekost had ik het niet gedaan! Maar voor wat ik er nu voor kwijt ben... Leuk hobbyproject en goede vingeroefening. ;)

Helemaal mee eens. Als ik zover ben dan meld ik me wel ..........  :P

Groet,
Roger

Piere

Citaat van: Teddy81 op 13-12-2010 16:17:48
Ik denk het Roger! Jij nog geen alcantara dan? Je loopt wel een beetje achter hoor! ;D

Alcantara is al uit, je bent zowat de laatste die het nog installeert  :eusa_snooty:

;D
Nee hoor Ted, ziet er mooi uit, ik zie nergens een foutje.

Enkel het kleur is niet zo mijn ding  :eusa_shifty:
Maar misschien moet ik het totaalplaatje wel afwachten  :eusa_think:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Teddy81

Thnx Piere!  ;D

Gisteren weer even bezig geweest. Eerst even de zonneklep rechts voorbereid om te bekleden, dus spiegel eruit. Zit met vier staafjes vastgedrukt in een metalen plaat die in de klep zit. Kan zonder kapot te gaan gedemonteerd worden.

Natuurlijk ook de sensoren van de ECC ook bekleed.

En de A-stijlen zijn klaar. Maar voordat ik die monteer moet eerst de rechter zonneklep bekleed en gemonteerd worden.
Alleen de zonneklep en de D-stijlen moeten nog.

:eusa_dance:

peteRRR

Tis ook wel fraai spul he  :eusa_dance:

Moet er voor jou ook nog een bij naam komen Ted.

Tettie Alcantarie  ;D

Of zo iets,.......

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81