Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Haha thnx!

Ik heb niet voor niets geen close-up gemaakt van het gat met het bevestigingspunt. ;) :D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Joppe Maes

Het ziet er super strak uit :o. Ik ben echt heel nieuwsgierig hoe dit staat in de auto, als alle panelen zijn terug geplaatst. Ik denk :eusa_drool:

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Teddy81

Dank, dank.

Zaterdag ook nog even lopen klooien met Photoshop. Ik had geen foto's van mijn auto rijdend. Dat zijn wel gave foto's altijd. Dus heb ik er zelf eentje gemaakt. Ik heb niet echt een ideale foto gebruikt, maar het resultaat is wel grappig. Nog een beetje oefenen.
LoL

Resultaat

origineel

Jeff

Mooie werk weer Ted! :)

Die foto's was dit voor de poetsbeurt of erna?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Jeff

Ziet er echt netjes uit! :) Merk je het nog steeds met autowassen of afspuiten dat het vuil er zo af loopt, of word het nu wel wat minder?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Teddy81

Inmiddels heb ik hem alweer een keer in de was gezet, maar de krassen zijn er nogsteeds grotendeels uit. Dus JA, je merkt verschil met hoe het eerst was.
Ik ben nogsteeds super tevreden met het werk dat ze geleverd hebben. ;D

Jeff

Citaat van: Teddy81 op 20-12-2010 23:17:49
Inmiddels heb ik hem alweer een keer in de was gezet, maar de krassen zijn er nogsteeds grotendeels uit. Dus JA, je merkt verschil met hoe het eerst was.
Ik ben nogsteeds super tevreden met het werk dat ze geleverd hebben. ;D
Oké, was even nieuwsgierig, heb ergens gelezen namelijk dat na ongeveer 3 maanden de wax uitgewerkt zou zijn vandaar dus mijn vraag. :)

peteRRR

Ha ha die initialen  :D

Maar ga wel voor de 1e keer een no-go uitdelen Ted,dat kapje kan echt niet,die kan beterrrrrrr,........echt wel ;)

Ben zeer benieuwd naar het totaal plaatje,maak een paar mooie shot,s om van te genieten.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Nee ik ga het niet opnieuw doen Peter, echt niet. ;D

Na dit weekend heb ik als het goed is een nieuwe camera, tenminste als de kerstman iets met mijn wensen gedaan heeft en zijn slee niet vast komt te zitten in de sneeuw, dus dan kan ik een paar echt mooie foto's maken. ;D

UserID6342

Wederom netjes Teddy, echter over het afdekkapje zou ik toch eens nadenken als ik jou was ;D  En nee, zelf kan ik dit werk al helemaal niet, dus niets als lof....  Maar ik denk dat je jezelf gaat ergeren aan dat kleppie.

Teddy81

Even voor de duidelijkheid! ;D
Het afdekkapje is niets mis mee, en als dat wel zo zou zijn zou ik die zonder twijfelen weer opnieuw doen.
Het gaat mij om de kreukels die in de "deuk" zitten waar een bevestigingsbout van het paneel zit. Die krijg ik er niet uit, maar ik ga die d-stijl niet opnieuw doen! Mooier dan hoe het nu is zit er op dit moment niet in mijn vingers! ;)
En daarbij, ik wil het er ook eindelijk wel eens in hebben zeg, het heeft inmiddels lang genoeg geduurt! Haha

UserID6342

De D-stijl is toch ook helemaal perfect Teddy, zowel Peter als ik hebben het alleen over dat k*tkapje waar je nu de plooien in hebt zitten.  De rest is helemaal super !