Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: Teddy81 op 30-01-2011 14:18:55
Volgens mij heeft hij zijn rubber gewoon volgesmeerd met dat spul? Of niet??  ???

Nee, waren zo te koop!  ;) mooi afgewerkt is anders  :eusa_whistle:

Teddy81

Citaat van: fbm op 30-01-2011 14:38:11
Citaat van: Teddy81 op 30-01-2011 14:18:55
Volgens mij heeft hij zijn rubber gewoon volgesmeerd met dat spul? Of niet??  ???

Nee, waren zo te koop!  ;) mooi afgewerkt is anders  :eusa_whistle:

Ok, ik dacht het want verder is de steun hetzelfde als degene die ik er nu op heb zitten. ;)

peteRRR

Zal binnenkort ook maar eens een testje doen bij het schutbord, je weet maar nooit :eusa_shifty:

Het is aanstekelijk! ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Tim N

Ik heb het in oktober ook vervangen voor een zelfde Scantech exemplaar. (heb jij er nare ervaringen mee?)
Ben juist erg tevreden over het gevoel(voelt degelijk) wat die steun geeft. En ervaarde hetzelfde dan jij nu voelde compleet andere R, trilling iets meer in het stuur voor de eerste twee weken maar verder echt meer het gevoel dat alles lekker op zijn plek blijft en zit.

jrkalf

Citaat van: cas op 30-01-2011 14:10:59
aangezien ik er toch twee heb, is dat poluethuraan te krijgen in een " kit" uitvoering? dat je een oud rubber aanpast zelf tot een nog stuggere. gewoon, voor de leuk om te vergelijken.

edit... ff gegoogled. volgens mij heb ik t zelfs nog ergens liggen!!

Cas, om het verschil even aan te geven:

uit mijn collectie.. de oude 850 variant en de nieuwe variant die groter is. Check maar onder de motorkap welke variant je hebt.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Citaat van: Tim N op 30-01-2011 19:26:47
Ik heb het in oktober ook vervangen voor een zelfde Scantech exemplaar. (heb jij er nare ervaringen mee?)
Ben juist erg tevreden over het gevoel(voelt degelijk) wat die steun geeft. En ervaarde hetzelfde dan jij nu voelde compleet andere R, trilling iets meer in het stuur voor de eerste twee weken maar verder echt meer het gevoel dat alles lekker op zijn plek blijft en zit.

Ik heb niet echt nare ervaringen met scantech, tenzij de wiellagers die bij nordicar vandaan komen ook scantech zijn? Die was namelijk heel snel weer kapot bij mij. Maar ik heb wel verhalen gehoord/gelezen van mensen die er wat minder goede ervaringen mee hadden.
Maar goed, ik ben zéér tevreden over dit rubber. ;D

elianmars

Citaat van: jrkalf op 30-01-2011 20:24:32
Citaat van: cas op 30-01-2011 14:10:59
aangezien ik er toch twee heb, is dat poluethuraan te krijgen in een " kit" uitvoering? dat je een oud rubber aanpast zelf tot een nog stuggere. gewoon, voor de leuk om te vergelijken.

edit... ff gegoogled. volgens mij heb ik t zelfs nog ergens liggen!!

Cas, om het verschil even aan te geven: http://lh5.ggpht.com/_mCMoNcdUxFU/TAe07a2wx0I/AAAAAAAABRQ/sS058Tqk4jE/IMG_0214.JPG

uit mijn collectie.. de oude 850 variant en de nieuwe variant die groter is. Check maar onder de motorkap welke variant je hebt.

Jee, wat een verschil!

Blijft de afstand wel hetzelfde?

cas

denk dat die grote beter is  ;D 

ik heb die kleine  :eusa_shifty:  maar misschien nog een grote liggen  :eusa_dance:  en anders komt die grote er echt wel...  :eusa_shhh:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Ik had ook de kleine en nu dus de grote.

De afstand blijft wel hetzelfde Marcel, ik kreeg alles er iigeval gewoon spanningsvrij in, dus dat betekent dat er qua maatvoering niets veranderd is. ;D

jrkalf

Citaat van: Teddy81 op 31-01-2011 10:01:49
Ik had ook de kleine en nu dus de grote.

De afstand blijft wel hetzelfde Marcel, ik kreeg alles er iigeval gewoon spanningsvrij in, dus dat betekent dat er qua maatvoering niets veranderd is. ;D

Klopt, bovenstaande is het officiële vervangende onderdeel van Volvo uit. Ik kreeg hem er ook spanningsvrij in.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Zo, ik ben even lekker een paar dagen wezen snowboarden.  ;D De pistes waren super geprepareerd, maar naast de pistes lag amper sneeuw. Jammer, maar prima!

Gisteren wilde ik het rubber van de achteras gaan vervangen. Dus vol goede zin naar de dealer, of ik het tooltje even mocht lenen. Hebben ze het tooltje niet.  >:( Ook niet in Emmeloord en ook niet in Lelystad. Jammer dan.
Dus ik heb mijn auto maar gewassen, veel meer was er toch niet te doen. De aircopomp eruit halen had ik geen zin in. ;)

Vandaag nog een nieuw onderdeel binnen gekregen. Twee koperen of nikkel bussen voor de versnellingskabels. Dus die kan ik ook binnenkort monteren.

Verder heb ik nog wat foto's gemaakt op vakantie. Dit zijn alleen de hele scherpe. Op de pistes heb ik geen foto's gemaakt, want ik durfde mijn camera niet zo goed mee te nemen de piste op. Ik wil af en toe nogal eens hard vallen nadat ik op deze manier door de lucht ben gegaan!  ;D ;D :

(Wel al een fotootje van 7 jaar geleden  ;D)

En de foto's die ik afgelopen week gemaakt heb.

1: Kunst

Art by ted.sertons, on Flickr

2: Het liftje om mee naar het dorp beneden te gaan

Elevator by ted.sertons, on Flickr

3: Een kerstboom, kunstig bewerkt.

Christmas tree by ted.sertons, on Flickr

Ewout Schalkwijk

Sjee hee, waar ben je geweest dat er zo weinig sneeuw ligt? Dit is een triest gezicht voor een wintersport gebied.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Teddy81

Flaine, Frankrijk. Er kan echt niet heel veel meer geskiet worden daar als er niet snel nieuwe sneeuw valt. Beetje slecht wintersport weer dit jaar. Het was daar warmer dan hier in NL! ;D

storm480

Hey je bent in Flaine geweest.
Ik ben daar in totaal 3x geweest. Hoe was het in de Flying dutchman?

Wij zijn 3 weken geleden in La Toussire geweest...zelfde laken een pak. Geen verse sneeuw.

Teddy81

Haha, Flying Dutchman was mooi! Lekker bitterballen en frikandellen eten met een grote Grolsch erbij! Heerlijk na een dagje boarden!! ;D