Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Teddy81 op 19-12-2010 10:46:35
Ik weet het niet Jack, DOP, heb eigenlijk nooit naar de kleurcode hoeven kijken! ;)

Dat hoor je zo uit je hoofd te weten, daar hoef je niet voor te kijken ;D

DOP = 421

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jack v

is van een estate en sedan de dorpel gelijk?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

michiel

En de les van vandaag (gisteren) is: voortaan spelen op een terrein zonder uitstekende putdeksels, lantarenpalen, bomen, hekken en meer van dat soort obstakels. Ik weet niet of je dan nog in NL terecht kunt.......

Balen man, maar ja, risico van het vak. Succes met de reparatie.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

maruska

mja, wees iig blij dat je geen persoonlijke schade hebt opgelopen Teddy.. zonde is het, maar het is materiaal..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

cas

minimale schade! en spelen is normaal, is het kind in ons. en een ongeluk zit in een klein hoekje. de schade in dit geval ook!

geeft heus niet uit  :angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thuur

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Teddy81

Zoooo, even bezig geweest vandaag, maar het ongelukje van gisteren is weer grotendeels ongedaan gemaakt.  :eusa_dance:

JeroenV was zo vriendelijk om mij gebruik te laten maken van zijn brug zodat ik binnen even bezig kon. Eerst alles goed schoon en vooral droog gemaakt!
Nadat ik de dorpelflens weer een beetje in de juiste vorm gebogen had bleek het allemaal wel mee te vallen. Ik wilde het eigenlijk lassen, maar na er nog eens goed naar gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat de constructie niet verzwakt was, of iigeval minimaal. Het belangrijkste was dat er geen water in de dorpel zou komen. Ik vond het belangrijker om het gat zo snel mogelijk dicht te hebben ivm de sneeuw en pekel die op alle wegen ligt, dan dat het mooi gelast zou zitten.
Alles goed vol gesmeerd met een lekkere dikke kit en daarna afgewerkt met een goede laag tectiel en de auto kan er weer jaren tegenaan.  ;D

Een dorpel heb ik ook al geregeld, Met dank aan Jack v, dus die kan er straks ook op. Nu alleen nog even kijken wanneer ik m op kan halen, want heel veel tijd heb ik niet, ivm de komende feestdagen. Tussendoor moet ik gewoon werken helaas.  :(

Fotoooooo's:

Goed de kieren gedicht met kit.

Lekker laag tectiel erop en we kunnen weer jaren vooruit!

Jammer, van de schade, maar het is nou eenmaal zo. Les geleerd, op naar de volgende les!  ;D

Nadat we klaar waren nog even gespeeld met een auto en een sleetje! LoL  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=q9txDlZaBr0

http://www.youtube.com/watch?v=0lAjFtn7WJY

Boys will be boys.  ;D

Teddy81

O ja, mijn schokbreker zat los, heel vreemd. Maar dit is geen gevolg van de crash van gisteren. Het lijkt wel of de bout aan de draagarm achter te lang is voor de schokbreker, maar links gaat het wel goed.
Geen foto's van geschoten. Ik heb de ruimte tussen moer en schokbreker opgevuld met een paar extra RVS ringen. Het verklaart wel een heel irritant klapperend geluid wat ik achter had als ik over klinker reed. Echt heel vreemd, maar het is nu opgelost.
Is het toch nog ergens goed voor geweest, ik moest de auto dus op de brug hebben, had ik dat niet gedaan, dan was ik nooit achter die schokbreker gekomen. Beetje raar vind ik het nog wel! ???

hendrik75

de ZX meester heeft aardige controle btw

Teddy81

Ja dat is Colin (850rule) die begint steeds beter te worden met zijn winterauto. ;D

Wout309t

Citaat van: thuur op 19-12-2010 14:40:02
Citaat van: Jack v op 19-12-2010 11:25:13
is van een estate en sedan de dorpel gelijk?

Jah.

Gr :D

Wel verschil tussen 850 en 870 heb ik ooit eens begrepen?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Teddy81

Klopt, V70 zit geen randje in, is gewoon glad.

tom480

- R1200GS -

Teddy81

Haha, nee gelukkig niet. Daar had ik even geen zin in! ;D