Autopyama van Brezan

Gestart door Lampje, 28-11-2010 16:04:10

Vorige topic - Volgende topic

Lampje

Daar staan wat (motor)fietsen en daar wordt druk aan gesleuteld...

tom480

Das wel ideaal, niks te krabben :D
Maak je 'm ook nog vast ofzo?
- R1200GS -

Lampje

Nee, er zit net als bij een lakenhoes elastiek aan de hoeken. Zodra die onder de bumpers spannen kan hij feitelijk niet meer los.

Rayman

Heb zelf ook zo'n hoes; ben er erg tevreden over. Alles beter dan ruitkrabben in de ochtend. En 5-10 min. de motor stationair laten lopen ben ik ook niet gek op (de buren trouwens ook niet).

Hoes afhalen en wegleggen, auto starten, hopen dat ie aanslaat, en kachelen maar.

Hans Duiven

Lampje

Citaat van: Rayman op 28-11-2010 18:02:44
Heb zelf ook zo'n hoes; ben er erg tevreden over. Alles beter dan ruitkrabben in de ochtend. En 5-10 min. de motor stationair laten lopen ben ik ook niet gek op (de buren trouwens ook niet).

Hoes afhalen en wegleggen, auto starten, hopen dat ie aanslaat, en kachelen maar.

Ik wip eerst de hoes op en zet de deur op een kier. De binnenverlichting gaat dan branden. Zo warmen de accuplaten een beetje op zodat hij uit diepbevrorentoestand ontwaakt. Stadsverlichting aanzetten wil ook wel eens helpen.

Start dan eigenlijk altijd zonder problemen.

)()()sT

Citaat van: fredtref op 28-11-2010 16:47:39
Volgens mij ben ik met het krabben / sneeuwvrij maken van mij voorste zijruiten en voorruit sneller klaar als dat ik zo een hoes er af moet halen

Da's knap  :eusa_eh:

;D

LPGLE

tip ;   schrijf even met een dikke watervaste stift je kenteken op het doek .( zelf heb ik het ook op de plek van de kentekenplaten geschreven)

Zo is het al iets minder interessant om zo'n ding er af te jatten .

Lampje

Dat is een hele goeie!

Er zit ook een lus bij het linker voorwiel. Misschien kan ik 'm wel op slot zetten aan 't wiel?

StefanCJ

Is wel sjiek hendig voor in de winter zeg! Niet meer krabben in de winter, doek eraf, opruimen en wegsjezen maar.  :eusa_dance:

StefanCJ

Ze hebben bij de Halfords ook van die halve dingen: is ook wel netjes:
http://www.halfords.be/BE/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=413513

elianmars

elianmars

Hoe ga je het eigenlijk doen als het sneeuwt? Eerst de auto helemaal sneeuwvrij maken en dan de hoes er overheen?

Of de hoes lekker in de garage laten hangen?  ;D

Lampje

Ik had al een keer eerder een hoes, maar dan van textiel. Ik rol die hele zooi op als een pannekoek en neem hem mee naar de pergula. Ga op de trampoline staan en rol het ding uit. Sneeuw valt dat weliswaar in mijn tuin, maar dat smelt wel weer een keer in het voorjaar.

Dan naar binnen toe en hang hem over de motoren.

elianmars

Citaat van: Lampje op 28-11-2010 21:49:41
Ik had al een keer eerder een hoes, maar dan van textiel. Ik rol die hele zooi op als een pannekoek en neem hem mee naar de pergula. Ga op de trampoline staan en rol het ding uit. Sneeuw valt dat weliswaar in mijn tuin, maar dat smelt wel weer een keer in het voorjaar.

Dan naar binnen toe en hang hem over de motoren.

Neehee, ik bedoel als het sneeuwt en je hebt een stuk gereden. Dan ligt er sneeuw op je wagen. Gooi je dan de hoes daar overheen, of maak je 'm eerst sneeuwvrij. Of doe je de hoes er helemaal niet overheen?