Voorstellen Crazychrisje

Gestart door crazychrisje, 28-11-2010 19:29:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazychrisje

Een goedeavond allemaal,

Ik ben Christel
Kom uit Eindhoven.

Waaronder natuurlijk de fijnste auto die er bestaat een
volvo 850 2.5 L 10 V 5 cilinder uit 1996!
Een heerlijke mooie wagen, waar geen andere auto tegen op kan!

hebben verschillende auto's gehad en hebben nu zelf allemaal een auto waardoor we met pijn in ons hart hebben besloten dat we hem toch helaas verkopen!




Ludo

Welkom.
Je hebt nog verschillende wagens staan, een fijnere als de 850 bestaat niet, en er kan geen andere tegenop, en tóch moet de 850 de deur uit.
Die redenering loopt dan toch compleet mank...

???  ;D

crazychrisje

#2
Jaa dat komt omdat wij allemaal zelf nu een wagen hebben, en dus geen grote gezins auto meer nodig hebben.
en aangezien deze het grootste is en de grootste motor heeft, hebben we toch met pijn in ons hart besloten dat deze de deur uit gaat :(!
Maar komt goed. ooit komt er toch wel weer een volvo terug, want als je eenmaal daar aan begint blijft dat kriebelen!
hebben al veel verschillende volvo's gehad!

Ps. mag ik vragen hoe ik hier de volvo te koop kan aanbieden, als ik in de rubriek te koop aangeboden ben zie ik nergens een nieuw bericht staan.

Ludo

Citaat van: crazychrisje op 28-11-2010 19:47:33
als ik in de rubriek te koop aangeboden ben zie ik nergens een nieuw bericht staan.

Dat komt, omdat je de forumregels niet gelezen hebt.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,8673.0.html

http://www.marktplaats.nl/ geen optie?.

mehn

Citaat van: crazychrisje op 28-11-2010 19:47:33
Ps. mag ik vragen hoe ik hier de volvo te koop kan aanbieden, als ik in de rubriek te koop aangeboden ben zie ik nergens een nieuw bericht staan.

Dat komt omdat je pas in het advertentieboard mag posten als de berichtenteller op 10 of meer staat. Dat is besloten na klachten van medeforummers dat nieuwe leden slechts een account aanmaakten om hun auto te koop aan te bieden.


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rogerV701998


ulkeman

Citaat van: mehn op 28-11-2010 19:58:08
Citaat van: crazychrisje op 28-11-2010 19:47:33
Ps. mag ik vragen hoe ik hier de volvo te koop kan aanbieden, als ik in de rubriek te koop aangeboden ben zie ik nergens een nieuw bericht staan.

Dat komt omdat je pas in het advertentieboard mag posten als de berichtenteller op 10 of meer staat. Dat is besloten na klachten van medeforummers dat nieuwe leden slechts een account aanmaakten om hun auto te koop aan te bieden.



zoals christel....


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

crazychrisje

Nee nee,
ik kom hier niet alleen om de auto te koop aan te bieden.
maar ook gewoon om mee te lezen en noem maar op!
Want als we geen serieuze verkoper voor onze volvo krijgen, houden we hem gewoon!
En hij staat ook op marktplaats. Maar vindt het ook leuk om van dit forum lid te zijn.
zoals ik ook op het vw forum lid ben en nog vele andere!

beetje positiever denken mag wel hoor, niet iedereen is hetzelfde!

EdenAli

Sorr
Citaat van: crazychrisje op 29-11-2010 08:36:49. Maar vindt het ook leuk om van dit forum lid te zijn.
zoals ik ook op het vw forum lid ben en nog vele andere!



Sorry kom je bij mij dan niet over als een autohandelaar?

crazychrisje

#9
Nee Nee joh!
Echt niet hebben deze volvo al iets meer dan 6 jaar!
Ons gezin is groot dus 4 auto's en ons mam heeft geen grote auto meer nodig, dus daarom gaat de volvo eruit!

Volvo 850
Peugeot 205
Volkswagen golf II
Nissan Almera
Dat zijn onze bolides

tackle

wel leuk dat die teller lekker op 0 blijft staan.

Boeijke

Citaat van: crazychrisje op 29-11-2010 10:32:18
Nee Nee joh!
Echt niet hebben deze volvo al iets meer dan 6 jaar!
Ons gezin is groot dus 4 auto's en ons mam heeft geen grote auto meer nodig, dus daarom gaat de volvo eruit!

Volvo 850
Peugeot 205
Volkswagen golf II
Nissan Almera
Dat zijn onze bolides


Ik zou het zo doen.
Die golf is niks aparts.
De peus is een stukkie nostalgie en de nissan lekker betrouwbaar.
De volvo is wel wat duurder om te rijden, maar je krijgt er wel het meeste auto op alle gebieden voor terug.

Maaaaar, das mijn mening.

Willem

cas

eij... tjill.... zoveel vrouwen zitten er niet op het forum hoor... koesteren!  ;)   

van mij krijgt ze het voordeel van de twijfel  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Misha

Citaat van: mehn op 28-11-2010 19:58:08
Citaat van: crazychrisje op 28-11-2010 19:47:33
Ps. mag ik vragen hoe ik hier de volvo te koop kan aanbieden, als ik in de rubriek te koop aangeboden ben zie ik nergens een nieuw bericht staan.

Dat komt omdat je pas in het advertentieboard mag posten als de berichtenteller op 10 of meer staat. Dat is besloten na klachten van medeforummers dat nieuwe leden slechts een account aanmaakten om hun auto te koop aan te bieden.


Wat bij mij de vraag oproept wat er nu irritanter is : iemand die een advertentie plaatst en weer vertrekt of iemand die eerst 10 meestal onzinnige berichten plaatst, er dan achter komt dat dat niet werkt en 10 onzinnige reacties plaatst in zinnige topics, een advertentie zet en weer vertrekt.
:eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

mehn

Citaat van: Misha op 30-11-2010 20:44:42
Wat bij mij de vraag oproept wat er nu irritanter is : iemand die een advertentie plaatst en weer vertrekt of iemand die eerst 10 meestal onzinnige berichten plaatst, er dan achter komt dat dat niet werkt en 10 onzinnige reacties plaatst in zinnige topics, een advertentie zet en weer vertrekt.
:eusa_think:

Het tweede.

Was ook niet mijn idee hoor, ik heb alleen de opdracht te handhaven :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: