waar is 850estatetdi

Gestart door jberg, 28-11-2010 19:56:15

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Je kan in de ECU toch ook wel een serie of chasiesnummer terug vinden of niet ?

mevita

vind trouwens dat zoiemd best een forumstrafje mag krijgen in de vorm van een ip-ban of iets dergelijks zodat hij hier voorlopig geen nieuwe slachtoffers kan maken,

gr mevita

Misha

Citaat van: mevita op 11-12-2010 23:00:34
vind trouwens dat zoiemd best een forumstrafje mag krijgen in de vorm van een ip-ban of iets dergelijks zodat hij hier voorlopig geen nieuwe slachtoffers kan maken,

gr mevita
Mwah, geen werk voor mods of beheerders vind ik, dat zijn geen rechters of opsporingsambtenaren.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

antraciet

gewoon slotje erop  :eusa_whistle:

rpakuypers

Voor de mensen die blijven wachten op hun centjes :

Groet,
Roger

mevita

Citaat van: rpakuypers op 12-12-2010 13:08:56
Voor de mensen die blijven wachten op hun centjes :

http://familiekuypers.nl/images/barry.png

Groet,
Roger

staat een foutje in goedkoop moet zijn gratis ;D

UserID6342

gr mevita
Met alle respect, maar dan hadden er hier al meerdere vanaf gemogen..... pfff.  Bij de meeste is gelukkig de betalingsmoraal super in orde, maar er lopen er een paar..... bah, bah.

jgvdv

Citaat van: Misha op 11-12-2010 23:44:07

gr mevita
Mwah, geen werk voor mods of beheerders vind ik, dat zijn geen rechters of opsporingsambtenaren.

en dan nog wie heeft er gelijk... dat is nog niet bewezen. Trouwens ik ben GEEN vriend van Barry...
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

Misha

Citaat van: jgvdv op 12-12-2010 16:12:39
Citaat van: Misha op 11-12-2010 23:44:07

gr mevita

en dan nog wie heeft er gelijk... dat is nog niet bewezen. Trouwens ik ben GEEN vriend van Barry...
Zo sta ik er ook in.

Jeff

Citaat van: rpakuypers op 10-12-2010 23:27:59
Citaat van: peteRRR op 10-12-2010 23:25:23
Citaat van: rpakuypers op 10-12-2010 23:18:59
Citaat van: )()()sT op 10-12-2010 23:16:39
;D

Ik zit op m'n telefoon te netten en heb GEEN ZIN om alles terug te lezen. Maar wat is er in het kort gebeurd?

Je hebt een zgn. Rica-chip overgenomen en was tevreden.
Vervolgens heeft ie 'm eventjes terug gevraagd omdat ie een probleem had (met de ECC?) en wilde dat uitsluiten met de oorspronkelijke (en dus gechipte) 850-ecu.

Vervolgens heb jij een ongechipte ecu teruggekregen...?

Kort maar krachtig : YEP !!! Maar ik heb niet zoals afgesproken de CHIP in MIJN ECU teruggekregen want hij zou hem laten overzetten zodat hij dan wel geen chip had maar WEL een werkende ECC.

Groet,
Roger

Nou als de tegenpartij dan eerlijk is haald ie z,n ECU open en kijk dan wat daar inzit en meld dat even.

Groet.

De tegenpartij heeft onlangs zijn auto verkocht, wetende dat ik hiermee aan zou komen .................

Groet,
Roger
Barry heeft zijn 850 weg moeten doen wegens privé omstandigheden! Dat hij nu een andere auto weer heeft hoeft niet meteen te betekenen dat hij dan ook daar weer dit soort acties uit gaat halen. Tevens heeft hij gewoon een wagen nodig voor woon/werk verkeer. Barry zat toen der tijd gewoon met wat problemen wat zich opstapelden en heeft daarom zijn 850 weg moeten doen, waar hij nog steeds spijt van heeft!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

antraciet

Ik zou niet zo diep op iemands priveomstandigheden ingaan. Laat het rusten en sluit het topic. Iedereen heeft alles kunnen lezen. So let it rest en slotje erop

gr Arjen

ulkeman

Citaat van: antraciet op 12-12-2010 23:57:49
Ik zou niet zo diep op iemands priveomstandigheden ingaan. Laat het rusten en sluit het topic. Iedereen heeft alles kunnen lezen. So let it rest en slotje erop

gr Arjen

daar sluit ik me bij aan

de nootjes zijn ook op

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

The Saint

Citaat van: Jeff op 12-12-2010 23:54:52
Citaat van: rpakuypers op 10-12-2010 23:27:59
Citaat van: peteRRR op 10-12-2010 23:25:23
Citaat van: rpakuypers op 10-12-2010 23:18:59
Citaat van: )()()sT op 10-12-2010 23:16:39
;D

Ik zit op m'n telefoon te netten en heb GEEN ZIN om alles terug te lezen. Maar wat is er in het kort gebeurd?

Je hebt een zgn. Rica-chip overgenomen en was tevreden.
Vervolgens heeft ie 'm eventjes terug gevraagd omdat ie een probleem had (met de ECC?) en wilde dat uitsluiten met de oorspronkelijke (en dus gechipte) 850-ecu.

Vervolgens heb jij een ongechipte ecu teruggekregen...?

Kort maar krachtig : YEP !!! Maar ik heb niet zoals afgesproken de CHIP in MIJN ECU teruggekregen want hij zou hem laten overzetten zodat hij dan wel geen chip had maar WEL een werkende ECC.

Groet,
Roger

Nou als de tegenpartij dan eerlijk is haald ie z,n ECU open en kijk dan wat daar inzit en meld dat even.

Groet.

De tegenpartij heeft onlangs zijn auto verkocht, wetende dat ik hiermee aan zou komen .................

Groet,
Roger
Barry heeft zijn 850 weg moeten doen wegens privé omstandigheden! Dat hij nu een andere auto weer heeft hoeft niet meteen te betekenen dat hij dan ook daar weer dit soort acties uit gaat halen. Tevens heeft hij gewoon een wagen nodig voor woon/werk verkeer. Barry zat toen der tijd gewoon met wat problemen wat zich opstapelden en heeft daarom zijn 850 weg moeten doen, waar hij nog steeds spijt van heeft!

Met "dit soort acties" bedoel je waarschijnlijk wanbetaling/oplichting? En ik snap niet dat je hier zo makkelijk overheen stapt, ongeacht de omstandigheden. Spijt dat hij zijn 850 verkocht heeft? Hij kan beter spijt hebben van het feit dat verschillende forummers nog geld van hem krijgen.

Hij heeft "gewoon een wagen nodig voor woon/werkverkeer"? Ja ik ook, maar dat betekent niet dat je niet hoeft te betalen voor geleverde diensten/goederen??

Hij moet alsnog betalen, want hij is het gewoon verschuldigd. Daar kunnen geen omstandigheden iets aan veranderen.

No shirt no shoes, no pinball

Jack v

ding dong, is gewoon de waarheid wie schuld berokkend of heeft zal hier zelf voor op moeten draaien ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Misha

Citaat van: The Saint op 16-12-2010 19:27:25
Citaat van: Jeff op 12-12-2010 23:54:52Barry heeft zijn 850 weg moeten doen wegens privé omstandigheden! Dat hij nu een andere auto weer heeft hoeft niet meteen te betekenen dat hij dan ook daar weer dit soort acties uit gaat halen. Tevens heeft hij gewoon een wagen nodig voor woon/werk verkeer. Barry zat toen der tijd gewoon met wat problemen wat zich opstapelden en heeft daarom zijn 850 weg moeten doen, waar hij nog steeds spijt van heeft!

Met "dit soort acties" bedoel je waarschijnlijk wanbetaling/oplichting? En ik snap niet dat je hier zo makkelijk overheen stapt, ongeacht de omstandigheden.
Van Jeff snap ik dat dan weer wel.  :D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,32096.msg641602.html#msg641602