waar is 850estatetdi

Gestart door jberg, 28-11-2010 19:56:15

Vorige topic - Volgende topic

Henk855

Ik snap van het hele topic geen reet meer!!!
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

ulkeman

kunnen we zowiezo dit topic niet sluiten?
al het gezeur begint nergens meer op te lijken!!!! :eusa_snooty:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Gewoon dik hangslot erop al eerder gezegd maar nu gaat het wel heeel ver af van de topicstart. Ik persoonlijk word hier een beetje misselijk van

gr Arjen

Ludo

Er is geen verplichting tot lezen/volgen, van eender welk topic hoor.  ;)

Degene die er misselijk van word, ga maar even k*tsen, dat lucht misschien op. :evil:

antraciet

Afbranden van personen ala maar moet dat zo lang duren? En ik maak zelf wel uit wat ik lees en waarover ik mijn ongezoute mening ventilleer.  ;)

ulkeman

Citaat van: antraciet op 19-12-2010 00:17:42
Afbranden van personen ala maar moet dat zo lang duren? En ik maak zelf wel uit wat ik lees en waarover ik mijn ongezoute mening ventilleer.  ;)

mee eens

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Ludo

En ik maak zelf wel uit wat ik lees en waarover ik mijn ongezoute mening ventilleer.  ;)

Dat is waar, maar als je hier al misselijk van word...   :eusa_doh:

Dingen als deze zijn tegenwoordig schering en inslag.
Een halt aan personen als deze toeroepen, of anderen ervoor behoeden is dan helemaal niet verkeerd.

antraciet

Dat zei ik al in mn vorige post en tijdens dit topic ook al meermaals, maar op een gegeven moment of zoals Cruijff zei un momento dado is het denk ik voor iedereen die kan lezen wel duidelijk. Moet je dan nog 7 pagina's doorgaaan met ze*ken?

tom480

Afbranden van personen ala maar moet dat zo lang duren? En ik maak zelf wel uit wat ik lees en waarover ik mijn ongezoute mening ventilleer.  ;)

Daar ben ik het ook mee eens.
Maar kunnen de personen in kwestie niet gewoon met z'n allen (Samen sta je sterk)maatregelen ondernemen?
- R1200GS -

antraciet

Ja ben ik het mee eens maar niet dat oeverloze geoh eromheen ;).

tom480

Citaat van: antraciet op 19-12-2010 00:31:00
Ja ben ik het mee eens maar niet dat oeverloze geoh eromheen ;).

Nee klopt  :eusa_sick:
- R1200GS -

Douwe

Zo, een mooie nieuwe dag.

Als we nu eens aleen de ontwikkelingen in deze kwestie  nog in dit topic melden. En als NIET direct betrokkenen hun ongerief (onderling) via PB of e-mail "uitvechten" wordt het ook niet een welles/nietes gevecht tussen meerdere partijen.

Douwe (nergens bij betrokken)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Citaat van: Douwe op 19-12-2010 10:10:51
Zo, een mooie nieuwe dag.

Als we nu eens aleen de ontwikkelingen in deze kwestie  nog in dit topic melden. En als NIET direct betrokkenen hun ongerief (onderling) via PB of e-mail "uitvechten" wordt het ook niet een welles/nietes gevecht tussen meerdere partijen.

Douwe (nergens bij betrokken)
mee eens, iedereen weet nou waar hij aan toe is en bepaalde personen hebben leergeld betaald. Het is duidelijk dat Roger niet een getunde chip heeft en dat er bepaalde personen nog  geld van Barry moeten hebben. Het is jammer dat het zo moet maar om hier nou steeds over door te emmerren. Barry is niet meer in het bezit van een volvo en zal zodoende ook wel geen "handel"meer op dit forum doen. Spijtig maar helaas. Maar deze discussies leiden nergens heen!!!!!!!!
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ben

Mods break
Dan doen we er maar een slotje op.
Als het een heel belangrijk onderwerp is kan er desgewenst een nieuw topic over worden geopend.