Nieuw lid

Gestart door Jacky B, 28-11-2010 21:10:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacky B

Hallo allemaal. Ik maak al lang "gebruik" van dit handige forum, maar om echt mee te doen heb ik mij nu aangemeld als Jacky B. Dwz, ik ben NL-er, maar woon al lang in Belgie, op de grens van WalloniĆ« en de Oostkantons, ca: 70 km onder luik.  Hobby en beroep: auto's, met name Volvo prive, zowel de jongere alsook oldtimers. Rij al Volvo vanaf het behalen van m'n rijbewijs (familiekwaal)

In m'n werkplaats is altijd van alles te doen, dus dit forum komt voor mij altijd wel van pas, al veel van opgestoken.

Verder zal ik in de toekomst wel met verschillende personen in kontakt komen denk ik zo.....

MVGr. Jack.

tackle


arjen850

Welkom op dit forum :D Welk een volvo rijdt u op dit moment?
Werkplaats? Vertel? ;D

MikeyQR

Welkom op 't forum  :)

Jacky B

Hallo Arjen, op dit moment maak ik het meest gebruik van de V70 D, '99. Hij heeft nu 413000 km, nooit problemen, afgelopen jaar 70000 km mee gereden.  Scheelt natuurlijk wel dat ik het onderhoud zelf kan doen.

Werkplaats is ook hier in B, eigenlijk helemaal compleet.  Heb trouwens ook nog veel delen, plaats genoeg, dat gaat hier in de buurt nog...

ulkeman

welkom op dit forum.
heb je toevallig ook foto's ;D


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jacky B

Ik zal binnenkort een paar foto's plaatsen, moet ze nog maken en natuurlijk zorgen dat het er een beetje toonbaar uitziet, dat is nu door het vele werk namelijk NIET het geval.