Kinderzitje op de achterbank zit vast

Gestart door Ralph850, 02-12-2010 20:30:42

Vorige topic - Volgende topic

Ralph850

Hallo allemaal,

Het kinderzitje op de achterbank krijg ik niet meer naar beneden geklapt. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? :-\

T5turbo

Bedoel je dat je het niet naar beneden krijgt in de armsteun stand?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

denk t wel  ;D  kan maar 1 kant op klappen toch  ;D  en dan kan ie nog openklappen tot kinderzitje...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ralph850

Ik krijg hem niet in de armsteun stand.

T5turbo

Citaat van: Ralph850 op 03-12-2010 17:18:00
Ik krijg hem niet in de armsteun stand.

Wat vaag jo,want zit maar met 2 boutjes vast en om het in de armsteun stand te krijgen heb je niks met kabels ect te maken.  :eusa_think:
Je krijgt er in het geheel geen beweging in?
Wij hebben er zelf ook eentje en soms zit hij wel eens een beetje klem.

Zit er geen stuk speelgoed tussen of zo waardoor hij "klemt" en je het niet naar beneden krijgt?  :eusa_whistle:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Vulk

Ik heb het ook gehad... Harder trekken of iets wrikken, dan komt hij zo los.

Ralph850

Ik krijg em zo'n kleine 10 cm naar voren en da klemt ie :-\
Zal het straks eens proberen met wat grover geweld. hoop dat ik niks sloop :-[

850-maniak

zit wel een kabeltje !!!, dacht zelfs te weten dat het een staalkabeltje was , had hetzelfde probleem ook bij mn 850 die ik had voor mn v70 .
ff op de tast voelen (onderkant en dan in het midden ) maar het is te doen !!!

850-maniak

en dan eventueel een extra kabeltje aan vastmaken zodat je het in de toekomst wat makkelijker kunt openklappen .
hoop dat je hier wat aan hebt

mehn

Er zijn meerdere versies. Die verschillen vooral in het mechanisme dat zorgt voor het in en uit elkaar klappen van beide delen van het kinderzitje.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ulkeman

misschien van de achterbank de zitting er even uitklikken (trek je er zo uit)
kun je wat meer zien wie weet zit er inderdaad wat tussen ofzo.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

T5turbo

Citaat van: 850-maniak op 03-12-2010 19:21:33
zit wel een kabeltje !!!, dacht zelfs te weten dat het een staalkabeltje was , had hetzelfde probleem ook bij mn 850 die ik had voor mn v70 .
ff op de tast voelen (onderkant en dan in het midden ) maar het is te doen !!!

Om het stoeltje in de armsteun stand te krijgen? Kabel zit er toch alleen om het stoeltje uit te klappen?  :eusa_think:

arjen850

)0H@N

Linkje werkt niet meer. Ik ben ook opzoek naar een oplossing. Ik zoek ook nog even verder.
Thank you for flying with Volvo.