855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Dat soort berichten hakt er altijd flink in zeg... maar dreunt hard na op deze leeftijd
Woorden schieten dan ook te kort man, heel veel sterkte  :-\
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elmarconi

Citaat van: Claudia op 04-06-2018 08:44:37
.....
Dan staat de wereld stil, en wordt alles ineens bijzaak.
Veel kracht!

Oh so true...:-\  Sterkte samen.

--
Autogas Inside . . .

Walter

knonne, Reinier, weet effe niet wat te zeggen... Kom niet verder dan jullie heel veel sterkte te wensen en te zorgen dat je zo snel mogelijk alles doet en zegt wat moet. Hou je haaks en pas op je meiden!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Jeroentjuh

Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!

Walter

en gebruik ons maar als uitlaatklep, klankbord, geef het een naam. Schrijf alles hier van je af. Maatje van me op het andere forum heeft dat destijds ook gedaan en dat heeft hem ontzettend geholpen

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

widebody

Damn!! Slecht nieuws :'(

Heel veel sterkte en kracht toegewenst. Geniet van de tijd die jullie nog samen als gezin hebben.
Zorg dat alles gezegd en besproken is.

Live your life like there's no tomorrow. Zo waar! Geniet van elke dag, je kan 'm niet overdoen.

Nogmaals heel veel sterkte!

855/96

Ontzettend veel sterkte toegewenst de aankomende tijd.
'01 Volvo V70 2.4t aut.
'96 Volvo 850 2.5 I 10V aut.
'94 Volvo 940 2.3i Polar aut.
'03 Volvo S80 D5 aut.
'98 Volvo S80 T6 Geartronic

Spin!

Zo, bam! Die komt even binnen  :'(...getver wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte samen, en om even lekker eigenwijs te doen, niet neerleggen bij een 1e diagnose. Ga voor die 2nd opinion. Dat heb ik al een keer tegen iemand gezegd en die is genezen! Niet om je valse hoop te geven, maar ga op zijn minst voor de 2nd opinion.

Geniet van elkaar, zo lang mogelijk.

www.vm-parts.nl

Snellebaksteen

Ondertussen zijn we bijna een maand verder. Ontelbare ziekenhuis bezoekjes gehad, onderzoeken, testen, gesprekken en doorverwijzingen, de molen draait op volle toeren.
Afgelopen donderdag is er gestart met immunotherapie. Vooralsnog geen enkel positief resultaat helaas. Nog geen goed nieuws op dit vlak te melden.

Volvo nieuws: de saaie grijze S40 is wederom zonder opmerkingen door de APK gerold. Ik heb wel van te voren de koplampen vervangen want die waren zo verweerd dat er eigenlijk geen licht meer uit kwam.

De V70 doet onverstoorbaar wat hij moet doen. Kilometers maken. Even op en neer naar Regensburg, uurtje file met 35 graden en daarna vervolgens dik 220km/u rijden als er even ruimte is, het maakt allemaal niks uit.
Oja, de handrem doet het weer niet. Maakt niet uit, ik parkeer wel in de eerste versnelling.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Ik wilde je al even een berichtje sturen om te vragen hoe het ging.
Erg jammer dat er nog geen positief nieuws is, ik duim voor jullie dat dit wel gebeurt; heel heel heel veel sterkte nogmaals...!

StefanCJ

Ik sluit me volledig aan bij Joost! Sterkte!!

Marc O.

Ja, hier ook. Heel veel sterkte en ik hoop ontzettend dat de behandeling toch snel aanslaat!
...The Nile isn't just a river in Africa...

TonV70R

Hopelijk slaat het toch aan.
Vechten ervoor, vreselijke ziekte, dan zo jong met jonge kinderen.
Geniet van de momenten met elkaar.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

razorx

Citaat van: Claudia op 04-06-2018 08:44:37
.....
Dan staat de wereld stil, en wordt alles ineens bijzaak.
Veel kracht!
Heftig Reinier.
Heel veel sterkte en geduld jullie beiden.

Eric850R

Veel sterkte gewenst!

Eens met zoeken naar 2nd opinion maar heb er verder geen enkel verstand van. Heb alleen in mijn omgeving ook een keer meegemaakt dat een ander ziekenhuis veel meer kon dan het ziekenhuis waar ze geen behandeling meer zagen zitten. Ook goede afloop.