855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

En zo hou je dus tijd over om hem te wassen  ;D
en is hij dus eigenlijk helemaal niet saai meer.

Groet,
The Demon.

Taranis

Op zich wel mooi (behalve dat ie in no-time zwart is ;D ), maar is ie niet een beetje lang?

Chris

Hahaha... mooie upgrade! Beun de Haas ;D.

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 12-11-2011 19:45:42
Op zich wel mooi (behalve dat ie in no-time zwart is ;D ), maar is ie niet een beetje lang?
Wordt vanzelf korter als ie te lang is.

Ik heb Nivomats dus hij staat meestal vrij hoog.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Lijkt het maar zo of zijn je achterbanden redelijk versleten aan de zijkant ?

Spijkerhard

Leuke blog, helemaal doorgelezen... (zelf ook zon D5, van 0 tot 313000km gereden en ongoing)

V70 D5 '02
ex: 854, V40, 440, 66
(528i + M3Qp)

Snellebaksteen

Citaat van: Sbv op 12-11-2011 21:46:23
Lijkt het maar zo of zijn je achterbanden redelijk versleten aan de zijkant ?
Lijkt maar zo, komt doordat de banden zo vies zijn.
Ik denk trouwens dat het nog geen week meer duurt voor ik de winterbanden er weer onder frot.

darius

No show, only go.

Snellebaksteen

Even een paar mooi plaatjes.

Niet slecht voor een telefoontje toch?

rogerV701998

Citaat van: Snellebaksteen op 11-02-2012 11:20:40

Niet slecht voor een telefoontje toch?

Oh, ik dacht dat het een Volvo was. :eusa_think:

;D

Prachtige plaatjes!! :eusa_clap:

Taranis

Een nieuwe post in deze blog, ik dacht dat je eindelijk eens ging posten dat er iets stuk was :eusa_doh:

Mooie plaatjes inderdaad 8)

Snellebaksteen

Nee, niks stuk.
Ik heb wel 2 keer een vallende meter gezien. Mevr.Baksteen ziet nog niks dus ik laat het nog maar even zo. Ik zal wel toe zijn aan een soldeerbeurt van het dashboard. Dat ga ik dus lekker niet zelf doen maar dat mag die Pipo uit Oosterhout doen voor 175 euro inclusief resetten.
Ben ik ook gelijk van de airbagwarning af (ral contactje onder de bestuurders stoel, al 2 keer gesoldeerd.)

Verder start de auto alsof hij op LPG rijdt, snel en gemakkelijk, hij is zuinig en sterk, ik ben er zeer tevreden over. alleen is de binnenruimte vooral achterin gewoon onder de maat voor zo'n buitenmaat.
En ik blijf erbij dat een 850 met een D5 een ultieme wagen zou zijn. Maar dan wel met stuurverwarming.

viking_in_shorts

Citaat van: Snellebaksteen op 13-02-2012 11:05:13
Nee, niks stuk.
Ik heb wel 2 keer een vallende meter gezien. Mevr.Baksteen ziet nog niks dus ik laat het nog maar even zo. Ik zal wel toe zijn aan een soldeerbeurt van het dashboard. Dat ga ik dus lekker niet zelf doen maar dat mag die Pipo uit Oosterhout doen voor 175 euro inclusief resetten.
Ben ik ook gelijk van de airbagwarning af (ral contactje onder de bestuurders stoel, al 2 keer gesoldeerd.)

Verder start de auto alsof hij op LPG rijdt, snel en gemakkelijk, hij is zuinig en sterk, ik ben er zeer tevreden over. alleen is de binnenruimte vooral achterin gewoon onder de maat voor zo'n buitenmaat.
En ik blijf erbij dat een 850 met een D5 een ultieme wagen zou zijn. Maar dan wel met stuurverwarming.

En dat komt van een motor-rijder?

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 13-02-2012 11:05:13
Maar dan wel met stuurverwarming.

+ 1

Ik heb ook al zitten kijken of dat niet achteraf in te bouwen is. Zogenaamde 'drivers gloves' vind ik een beetje te fout.

Snellebaksteen

Ja, op de BMW heb ik ook handvatverwarming.  ;D
En die is uit 1994, belachelijk dat het op een wagen uit 2003 nog niet standaard is. Zeker omdat het zo tyfus lang koud blijft in dat hok.

Had ik al gezegd dat het zo lang duurt voordat die diesel warm is? Als ik vergeten ben te melden dan doe ik dat bij deze.  ;D
Mocht ik het al eens vaker gezegd hebben: het is nog steeds koud dus de klacht is nog steeds valide.