855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Flipjes 850 R

Hee die heb ik gister ook gezien. Volgens mij in Bussum of Huizen.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

grijzev70tdi

Geweldig dit! Al veel gelopen? Vind trouwens wel dat de afwerking van volvo wel minder word ;D

Veel veilige km gewenst, maar dat zal wel lukken ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Snellebaksteen

Voor het eerst met een cameraatje in de auto gereden, let niet op het beeld, het klittenband van de bevestiging kwam steeds los maar het geluid is onmiskenbaar een Roffel!

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

Citaat van: Snellebaksteen op 02-05-2011 22:06:53
Voor het eerst met een cameraatje in de auto gereden, let niet op het beeld, het klittenband van de bevestiging kwam steeds los maar het geluid is onmiskenbaar een Roffel!

http://i74.photobucket.com/albums/i262/Smallegange/th_Film1.jpg

Damn....in welke tijdzone leef jij joh? :o
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

;D
Time is just a definition, definitions exist to question.

Emiel

Snellebaksteen

Vandaag op en neer naar Stuttgart geweest. De D5 gebruikt 10 liter per 100 km als je 200 op de cc rijdt. Nuttig om te weten? Nee, maar wel leuk om te vertellen.  ;D

Oja, ik stapte in met pijn in m'n rug (matras is aan vervangen toe) en stapte uit zonder pijn. Volvo stoelen: het beste medicijn.
:eusa_dance:

Toch weer 1300 km op een dag, en een hele dag op een beurs rondgestruint.

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 17-05-2011 23:27:55
De D5 gebruikt 10 liter per 100 km als je 200 op de cc rijdt. Nuttig om te weten? Nee, maar wel leuk om te vertellen.  ;D

Toen ik dat laatst aan Pino143 vertelde, wilde ie 't niet geloven ;D

Snellebaksteen

Eindelijk de spoiler er op geplakt.
En natuurlijk begint het 5 minuten later te regenen. Nouja, daar kan Bison Polymax vast wel tegen.

StefanCJ

Veel netter zo met spoiler, maakt hem écht af. Alleen dat tape er nog ff af  ;D.

Misha

Citaat van: StefanCJ op 12-06-2011 15:01:48
Veel netter zo met spoiler, maakt hem écht af. Alleen dat tape er nog ff af  ;D.
Ik zou hem juist doortapen over het dak. 8)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

cas

goed schoonmaken die tape resten, ducktape heeft de neiging te vreten in de lak, en te vulcaniseren na een tijdje. maar wel netjes zo!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Quota

hmmm, jij hebt dus ook al last van dat irritante knakken van de ruitenwissers... Ik had gehoopt nu een dusdanig jonge auto te rijden dat ik stille ruitenwissers zou hebben.... :eusa_wall: :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: Quota op 12-06-2011 17:13:07

hmmm, jij hebt dus ook al last van dat irritante knakken van de ruitenwissers... Ik had gehoopt nu een dusdanig jonge auto te rijden dat ik stille ruitenwissers zou hebben.... :eusa_wall: :eusa_wall:

Had ik ook. Paar nieuwe wissers bij de dealer gehaald en het was over. Blijkbaar wordt het rubber te hard om nog geruisloos terug te klappen.

Wat betreft de spoiler, deze had je met een gerust hart kunnen vastschroeven. Het is de eerste spoiler die ik geschroefd heb op een auto van mij. De achterklep is van kunststof, dus kan niet roesten  ;D

Quota

tsja, die spoiler, dat moet ik eigenlijk ook nog een keertje doen...