stoelverwarming op alleen de achterbank?

Gestart door nboesten, 03-12-2010 13:14:22

Vorige topic - Volgende topic

nboesten

Hoi allemaal,

ik heb een vraag over het knopje dat alleen via de achterpassagiers ingedrukt kan worden (zit achterop de middenconsole). Het lijkt op stoelverwarming voor de achterbank, kan dat? voor heb ik geen stoelverwarming. Het gaat een leder/alcantara interieur.
en verwarm hij dan de gehele achterbank of alleen het middenstuk?

Niels

daytonawim

Das idd voor de hele achterbank.

Maar vreemd dat je dat voor dan niet hebt ???

nboesten

Dat vind ik dus ook vreemd.
Ik ben benieuwd of meer forumleden dit hebben.

niels

cas

zal wel iets te maken hebben met later ingebouwd lijkt mij. wellicht voor een hond?   ;D

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

michiel

Maar zit er ook echt stoelverwarming in of heb je alleen de knopjes?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

nboesten

ja, dat is een goeie, op de achterbank heb ik nu alleen kinderzitjes, dus kan ik het moeilijk voelen. Ik zal wel een keertje achterin gaan zitten en kijken of het echt werkt. Het knopje werkt in ieder geval wel( lampje gaat aan in ieder geval :-) )
niels

Ralph850

even een vraagje. Ik heb voor stoelverwarming. Als ik de knoppies in druk gaan wel de lampjes branden maar de stoelen worden niet warm. Alle stekkerjes onder de stoel zitten vast. Hoe kan dit??

blauweroffel

Citaat van: Ralph850 op 03-12-2010 17:22:03
even een vraagje. Ik heb voor stoelverwarming. Als ik de knoppies in druk gaan wel de lampjes branden maar de stoelen worden niet warm. Alle stekkerjes onder de stoel zitten vast. Hoe kan dit??

ik heb hetzelfde, is ook al veel over geschreven:Topic: stoelverwarming defect?  (gelezen 4063 keer)

BR

cas

Citaat van: Ralph850 op 03-12-2010 17:22:03

hier het zelfde probleem, zeer waarschijnlijk op te lossen met het stage 0 topic van thuur.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45720.msg929847.html#msg929847
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....