wat gaat het kosten ?

Gestart door dennis-d, 23-02-2003 12:08:00

Vorige topic - Volgende topic

konniekip

wat een overschakeling :(

theovh

Ik heb op een site met die stations ook wel andere prijzen gezien betreffende schijven

Ik weet natuurlijk niet wat de kwaliteit van dergelijke schijven zijn maar ja,
je kan altijd informeren.

Ps ik had een fiat uit 98 ben volvo gaan rijden uit 94
Ik wil niet meer terug (en die fiat 1200 motor was trouwens duurder in onderhoud en zoop bijna net zoveel) onderhoud hou je toch

ennuuhhh wel eens van een fiets privé project gehoord? 5 km! ;D

Theo
Wat heb je aan  veel paardekrachten als er een ezel achter het stuur zit.

nOOb

Citaat van: dennis-d op 25-02-2003 21:48:15
Het is maar 5 km per dag, en s'nachts/s'morgens vroeg rijd ik erin dus weinig kans dat iemand me raakt in dat doosje.

Fietsen ?!!! Kost natuurlijk mssn een nieuwe fiets ( ca. 1 000 € ) , maar idd fietsproject. Het vroege opstaan kan geen excuus zijn. Ik werk in ploegen en met de vroege shift ( 6 uur BEGINNEN, dus 4 h 45 vertrekken thuis  = ca. 20 km heen :P
) geen probleem met fiets hoor .  :D

Reitse

855-Champagne

Als je lid bent krijg je bij Hooftman korting op de onderdelen
of probeer een www.estateservices.nl maar ik sluit me geheel aan bij de voorgaande reacties aan en als je hem toch weg wil doen geen ik je er 100Euro voor.

Ben123

Welke bandenmaat zit er onder?

Ben123

Waren dat orginele onderdelen incl montage?

konniekip

tja, wat zal ik zeggen. Ik heb gemerkt dat je als je een volvo rijdt niet moet zeuren over geld. Je moet je volvo als hobby zien, een project waar onbeperkt geld aan mag worden uitgegeven. Als je je volvo gewoon als auto ziet en als een middel om van A naar B te komen, is alles eraan peper duur. Het moet je gekte zijn ;)

Derks

Hmmm
topic is gestart op 23-02-2003
denk dat de onderdelen er nu wel op zitten.

gr derks

Ben123

Mail mij even op mijn eigen e mail adres
ben123_47@hotmail.com

Ben123

Heb nog wel het een en ander liggen voor een 850,wel nieuw uiteraard!