Abs tracks lampje en interieurverlichting (hulp in noord holland?)

Gestart door 850 T-5 STEFAN, 07-12-2010 16:57:07

Vorige topic - Volgende topic

850 T-5 STEFAN

Na hier al een hoop gelezen te hebben over het brandende abs tracks lampje en de man waar de meeste naar toe word verwezen(thuur) vroeg ik me af of iemand in noordholland is die me daar ook mee kan helpen.. Maastricht is voor mij echt niet naast de deur en ik wil er ook graag bij zijn als hij gefixt word.. Ik hoor het graag :)  ..momenteel kan ik trouwens even geen foutcodes uitlezen, moet dat stekkertje weer ff vast solderen(heb geen garage dus nog weinig zin in gehad om dat buiten te doen met dit winterse weer). Dat is een ding en dan nog wat: als ik me ramen sluit(electrisch), gaat mijn interieurverlichting zowat uit, of anders gezegt, verzwakt het licht.. Hoe los ik dit op? Ik hoor graag reacties van jullie, alvast bedankt :)   

Ludo

Citaat van: 850 T-5 STEFAN op 07-12-2010 16:57:07
1: Na hier al een hoop gelezen te hebben over het brandende abs tracks lampje en de man waar de meeste naar toe word verwezen(thuur) vroeg ik me af of iemand in noordholland is die me daar ook mee kan helpen.. Maastricht is voor mij echt niet naast de deur en ik wil er ook graag bij zijn als hij gefixt word.. Ik hoor het graag :) 

2: ..momenteel kan ik trouwens even geen foutcodes uitlezen, moet dat stekkertje weer ff vast solderen(heb geen garage dus nog weinig zin in gehad om dat buiten te doen met dit winterse weer).

3: een ding en dan nog wat: als ik me ramen sluit(electrisch), gaat mijn interieurverlichting zowat uit, of anders gezegt, verzwakt het licht.. Hoe los ik dit op? Ik hoor graag reacties van jullie, alvast bedankt :)   

1: Geen idee, maar ik had er wel een ritje naar Maastricht voor over.
Weet niet of hij er zenuwachtig van word, maar je kan hem zo op de vingers kijken.  ;D

2: Hoeft niet buiten, je kan het 'blokje' ook afkoppelen (2 stekkers) en mee naar binnen nemen om te solderen.

3: Waarschijnlijk een vervuilde schakelaar.

Vulk

Bij Thuur kan je ook uw oude controller opsturen en een gereviseerde terugkrijgen geloof ik.

JvW

Ik vond Maastricht ook wat ver. Uiteindelijk ben ik erg blij dat ik het toch gedaan heb. Het is namelijk keurig opgelost (en de foutcodes gereset + cd-wisselaar gescoord + weer een goedwerkende autoradio).

Tip: Maak er een dagje Maastricht van. Dan valt de afstand weer mee.

850 T-5 STEFAN

Ik sluit een ritje maastricht niet uit natuurlijk, opsturen ook niet. Ik vroeg me gewoon af of er misschien in noordholland zo'n zelfde talent rondloopt.. Dat loskoppelen ga ik doen(eigenlijk niet van te voren gekeken of dat kon ;)..dus goed idee ) en binnen solderen.

Aqualocos

Citaat van: 850 T-5 STEFAN op 08-12-2010 10:16:50
Ik sluit een ritje maastricht niet uit natuurlijk, opsturen ook niet. Ik vroeg me gewoon af of er misschien in noordholland zo'n zelfde talent rondloopt.. Dat loskoppelen ga ik doen(eigenlijk niet van te voren gekeken of dat kon ;)..dus goed idee ) en binnen solderen.

stefan
kan estate service het niet bij je om de hoek ?