[CLUB MEETING] Sleuteldag Arnhem 2004

Gestart door denkweb, 01-04-2004 10:31:23

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid

Citaat van: s©ub@ op 05-04-2004 21:47:19
aanmelden kan nog tot de 9e op de genoemde manieren in de brief ;) <hint>
Yep, net een seconde geleden gedaan!
Misschien heb ik zelfs wel een complete bumper met spoiler bij me van de onderdelen-Volvo op Volvo markplaats... (bedankt voor de tip Reitsche!). Duimen dat die onderdelen er nog op zitten. Jullie weten inmiddels wel dat die arme Knoet helemaal kaal is van voren  :'(
Volvo is a girls best friend...

Ingrid

Ai, het is Reitse (zonder ch). Sorry!  ;)
Volvo is a girls best friend...

Reitse

vond 'em wel aardig hoor, de 17e eeuwse uitvoering van m'n naam...

bart

Citaat van: BartT5R op 02-04-2004 14:39:24
Als ik er geraak, ::)
wielen balanceren, automaat flushen (d'r zal toch wel iemand helpen hoop ik) ;) en een reparatiesetje op mijn achterklepbekleding zetten zodat ik van dat irritant gerammel vanaf ben, ik moet nu ongeveer 1000watt radio geven wil ik het niet horen. ;D

Ik ga oa. ook de aut. flushen, kunnen we elkaar helpen...

ed

Ik heb dat al eens gedaan. Er zijn veel verschillende methodes voor. Bij de meeste methodes wordt de oliekoeler niet meegespoeld.
Ik heb een bestandje wat in mijn ogen de makkelijkste methode is, waarbij toch de koeler wordt meegenomen.

Als je interesse hebt even je mailadres geven.

o ja, ook olie bestellen van tevoren, want de dealer heeft dat waarschijnlijk niet op voorraad.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

s©ub@

ed; bestandje ook ff naar mij svp?
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

ed

850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

s©ub@

denkweb

mehn

Citaat van: ed op 06-04-2004 14:19:19
Ik heb een bestandje wat in mijn ogen de makkelijkste methode is, waarbij toch de koeler wordt meegenomen.

Als je interesse hebt even je mailadres geven.

En ik dan?  ;)

Alvast bedankt. :-*

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

s©ub@

het enige wat ik dus mis is; hoe gaan we dat filter dus vervangen??? :o

bart

Ed,bedoel je de ozbrick methode??
idd, hoe gaat het met dat at filter zoals beschreven door Ludo?? iemand??

BenC70ES

Als er iemand is die me kan helpen met het wisselen van de distributieriem zou ik dit graag horen...  ;) Dit is een klusje dat ik nog nooit gedaan heb, maar zoiets zou toch moeten lukken denk ik op een sleuteldag vol met techneuten?

Graag reactie,

eventueel ook proberen om de electronische gasklep te reinigen...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ed

Citaat van: bart op 06-04-2004 18:19:59
Ed,bedoel je de ozbrick methode??

Bart, ik bedoel niet deze methode. Je moet dan de olieleiding loshalen aan de koeler. Dit is een soort klem, welke eenmalig gebruikt kan worden. Beter is het om de leiding aan de bakzijde los te halen. Deze zit met een bout vast, en kan zo vaak je wilt worden ge(de)monteerd.

BenC70ES

CiteerAls er iemand is die me kan helpen met het wisselen van de distributieriem zou ik dit graag horen...  

CiteerGraag reactie,

Niemand?  ???  :-\

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!