[CLUB MEETING] Sleuteldag Arnhem 2004

Gestart door denkweb, 01-04-2004 10:31:23

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Gelredome valt dit keer ook af... zou een beetje zinloos worden lijkt me ;-)

mehn

AC-restaurant op A2 nabij Nederweert zou weer kunnen.
Maar ik denk tocht dat ik via Duitsland ga.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

TTT242

Mmmmh, kortste route is voor mij ook langs de A2, maar de beste is natuurlijk langs Duitsland.  Ik laat nog wel iets weten.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

ed

Afspreken lukt me niet. Ik moet van tevoren om 9:00 uur in Didam mijn nieuwe onderstel ophalen. Daarna snel door naar Arnhem.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Raf

dat is dan maar op het randje geregeld!

ga je er een volledig nieuwe onder steken? dan ga ik zeker eens komen kijken, lijkt me een heel grote klus!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Entuscan

Citaat van: Raf op 13-04-2004 19:09:12

ga je er een volledig nieuwe onder steken? dan ga ik zeker eens komen kijken, lijkt me een heel grote klus!

Als de pasvorm goed is (zal wel) dan gaat dat veeel vlugger als je denkt.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Ingrid

HELP m'n mistlampen laten het afweten. Ze zitten er pas onder, origineel Volvo. Alle zekeringen nagekeken en voor alle zekerheid vervangen. Niets. Relais (schrijfie dat zo) lijkt het ook te doen. Nog even langs de dealer geweest en ja hoor, doen ze het opeens weer, om gek van te worden. Nog geen dag later niks en nu nog steeds niks. Reactie van de dealer was of ik wel wist waar het aan/uit knopje zat.... of ze soms met de gemiddelde vrouwlijke autorijder te maken hebben zeker  >:(.... nou dus niet!!! 'K heb me opgegeven voor de knutseldag maar of hier nog tijd voor is weet ik niet... Wie wil er zaterdag eens kijken...  :'(

Ingrid & Knoet
Volvo is a girls best friend...

Vogel

Gaat er nog iemand uit de regio rotterdam naar de sleuteldag is misschien leuk om met een paar te rijden  :D

gr William
Forget the rest, Volvo is the Best

ed

Citaat van: Raf op 13-04-2004 19:09:12
dat is dan maar op het randje geregeld!

Raf
Alles nieuw uiteraard. De vering en demping is niet echt op elkaar afgestemd vind ik, plus dat met name de demping zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik vermoed dat de auto er met sprongen op vooruit gaat. Het is jammer dat het er met de eland run nog niet onder zat.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

s©ub@

natuurlijk ten overvloede om te vermelden; maar kijkers zijn van harte welkom op dit evenement. (ook niet clubleden)

het sleutelen aan auto's is echter alleen voorbehouden aan leden; er zal ook naar clubpasjes gevraagd worden (wel meenemen dus!) ;)

;D
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

jan-willem

Ik kom zaterdag-middag alleen kijken

en evt.assisteren

tot hoe laat is de garage open ?

Jan-Willem

Pretorian

Ik kom denk ik zaterdag ook nog wel even kijken
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

volvoTon

Hoelaat worden wij bij garage scholten verwacht???

VolvoTon :) :)

Pretorian

Citaat van: volvoTon op 14-04-2004 21:55:40
Hoelaat worden wij bij garage scholten verwacht???

VolvoTon :) :)

In de brief stond een aanvangstijd van 9:30
If you want the job done right, hire a professional!          Volvo 850 Club lidnummer 0703300

volvoTon

SORRY even overheen gelezen ;D

volvoTon :) :)